اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تبریک به دوستان عزیز وبلاگی...

1393/1/1 2:50
نویسنده : نرگس
734 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرم خداوندیست که با دستان من،گندم برای یاکریم خانه می ریزد...

چه بخشنده خدای عاشقی دارم...

که می خواند مرا...با آنکه می داند خطا کارم...

دلم گرم است،میدانم...بدون لطف او تنهای تنهایم...

برایت من خدا را آرزو دارم...

 

*********************************************

با خوبی ها و بدی ها،هر آنچه بود گذشت...

برگی دیگر از درخت زمان بر زمین افتاد...

سالی دیگر گذشت...

روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه باد...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نسرین
16 فروردین 93 18:55
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش ســـــــــــال جدیدتون مبارکـــــــــــــــــ
بهار
17 فروردین 93 5:14
تنها خداست که میداند بهترین در زندگی تو چگونه معنا میشود من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم.
سعیده، مامان هومان
18 فروردین 93 0:59
نوروزتان پیروز ، هر روزتان نوروز
مریم
19 فروردین 93 1:57
نرگس عزیزم نوروز مبارک اهورای عزیزت در پناه خدا