اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تولد یک سالگی (قمری) اهورای من

1393/2/9 18:23
نویسنده : نرگس
2,182 بازدید
اشتراک گذاری

درست در همین  روز زیبا بود که خدا ، آسمان دلم را میهمان فرشته ای به نام اهورا کرد و دلتنگی های ٩ماهه ام جای خود را به همنشینی عطر اقاقی و بابونه داد .

پسرکم!!! درست یک سال قمری است که  "دوستت دارم" با چشمهای تو برای ما معنی دار شده...

 

اهورای من!!!! لبخندت زمستان را کنار می زند و بهار را شکوفا میکند

چه فرقی  دارد امروز باشد یا یک سال پیش ..من هر  لحظه می رویم و شکفته میشوم ... من هر روز مادر می شوم...

من امروز  مادر  می شوم 

تولدت مبارک نعمت کامل زندگی ام  

یک سالگی ات  فرخنده  

عمرت دراز مثل ارزوهایی که برایت دارم 

روزهایت پر نور  مثل لحظه ایی که برایت دعا میکنم 

شب هایت پر مهتاب  مثل ماهی که در زندگی من درخشید 

دست هایت پر مهر   

پاهایت پر تلاش 

زندگی ات پر برکت 

روزگارت لبریز از شادی های بزرگ و عمیق 

به دنیای ما خوش  امدی فرشته آسمانی

قدم هایت روی قلب من است.

        بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com       بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com       بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com       بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

پارسال در این روز خدا یه گل زیبا به ما داد ...

آره تو همون فرشته زیبا هستی که با زيبايي خودت زندگیمان را زيباتر کردی.

تو این یکسال با تو عاشقی کردیم، آخه با تو عشق رو از نوع دیگه ای شناختیم.

تو نگاهمون رو عوض کردی ، به عشقمون رنگ و بوی دیگری بخشیدی و زیباترش کردی.

فرشته آسمانی مامان، یکسال در آسمانها سیر کردم ، یکسال به برکت وجودت مادر بودم .

نازنین دل مامان خدا رو شکر میکنم که سهم ما از فرشته های آسمون تو بودی .

زیبا ، باهوش ، سالم ، مهربان و ناگفته نمونه شیطون و شیرین.

پروردگار مهربان یکسال کمکمون کرد تا از تو نگهداری کنیم ، باز هم ازش میخوام کمکمون کنه تا در نگهداری و تربیتت کوشا باشیم.

ازش میخوام سایه پر مهرش رو بالای سرت نگه داره و تو رو در پناه خودش ایمن نگه داره.

 خدای مهربان سپاس بخاطر این هدیه زیبا که به ما عطا کردی.

 پروردگار بزرگ و بی همتا شکر که همیشه همراهمان بودی .

اهورا جان ، تولدت را به شکرانه  یکسالگی پدر و مادر شدنمان جشن میگیریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله راضی جونی
12 اردیبهشت 93 18:35
ب دنیا ک آمدی هوا بارانی بود... اما آسمان پر از ستاره... همه ی زمینیان در شگفت بودند از این تناقض... اما ب زمین ک آمدی رازها فاش شد... باران اشک های فرشتگان بود برای فرشته ای ک از میانشان بار سفر بسته و ترکشان کرده بود ب زمین... و ستارگان آذین بندی زمین بودند برای استقبال یک فرشته... مسافر زمینی... تولدت مبارک...
مامانی شهرزاد
13 اردیبهشت 93 9:45
سالروز زميني شدنت مبارك باشه اهورا ناز و دوست داشتني من هزار ساله بشي انشاله
مامان نسرین
13 اردیبهشت 93 11:21
اهورا جان از اینکه خدا تو را به ما داده هزاران بار خدارا شاکریم هر ساعت از عمرم0ان با تو به خوبی و خوشی میگذرد سالروز تولدت مبارک
مریم
14 اردیبهشت 93 6:04
مبارکتون باشه. انشاء الله تولد 120 سالگیت عزیزم
مامان نرگس
14 اردیبهشت 93 11:12
اهوراجونم تولدت مبارک عزیزم به دنیایی ما ادم بزرگها خوش اومدی عزیزم...انشاله سالیان سال خوش و سلامت کنار مامان و بابای مهربونت زندگی کنی گلکم
سپیده..مامانه پارسا
15 اردیبهشت 93 16:40
وای وای تولدت مبــــــــــــــــــــــــــــارک شیرین خاله