اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تولدت مبارک همه ی هستی من...

1393/2/22 17:58
نویسنده : نرگس
6,158 بازدید
اشتراک گذاری

  اهورای من

به چشمان تو می نگرم و سر سبزی دشت ها را به فراموشی می سپارم....

تبسم معصومانه تو مرا از نگاه به غنچه ی نو دمیده در صبحگاه بهار بی نیاز میسازد...

به چشم من ، ستاره ها دیگر در تاریکی شب درخششی ندارند....

نهال محبت تو  سرسبزترین سبزینه ای است که در بوستان عمرم کاشته ام...با اشک دیدگانم جوانه ات را آبیاری میکنم...و با بوسه های گرم مادرانه ، جوانه وجودت را قدرت می بخشم تا شاخ و برگت قوی شود و سایه گستر عمرم شوی.....

با وجود تو دیگر  پروانه ها  به غنچه های گل سرخ روی آور نمیشوند.....

با آمدن تو دیگر عطر و مستی دیرینه در نسیم نیست...

تا گلبرگ بدن تو را در نوازش انگشتانم دارم به شبنم لطیف صبحگاهی دست نخواهم زد....

سحرگاهان نوای مرغان چمن بیدارم نمی کند تا صدای گرم  و زندگی بخش تو در گوشم طنین می افکند...

من با تو ، زندگی را با همه آنچه در خاطر داشتم معنا می بخشم...

حالا تو را دارم...تو را....

 

اهورای من...

كنارم بمان كه به دستهاي گرم تو محتاجم، نگاهم كن كه از چشمان نافذت جان بگيرم، صدايم كن تا ترنم عشقت در لحظه لحظه هايم طنين افكند. عاشقانه دوستت دارم... 

 وقتي تو را در آغوش مي گيرم و مي بوسم از تمام خستگي ها و دلواپسي هايم فارغ مي شوم و با تو به اوج آرامش مي رسم.

 وقتي مرا در آغوش مي گيري و مي بوسي مهربانيت را حس مي كنم و آن لحظه قشنگترين لحظه ي زندگي من است.

قلبچونان از عشق تو سر شارم كه ثانيه به ثانيه در مدار ذهنم چرخ مي زني و هر لحظه فقط تو را از خدا آرزو مي كنم فقط تو را...ماچ

 

کارت دعوت اهورا جونم :

 

کارت دعوت

 

تزیینات جشن که طراحیش با من و اجراش با بابا بود :

 

رد پا

 

به طرف جشن تولد

 

به طرف جشن تولد

 

خوش آمدید

 

تزیین جشن

 

تزیین جشن

 

تزیین جشن

 

تزیین جشن

 

تزیین جشن

 

تزیین جشن

 

پذیرایی

 

کیک تولد

 

کادوهایی که مهمونای عزیزمون زحمت شون و کشیده بودن که شامل چند تا ربع سکه,سکه های گرمی ,قطار ,موتور,چند تا ماشین و لباس بود.(کادوی من و بابا هم یک ربع سکه بود.)

 

کادوها

 

کادوها

 

اینم اهورا جون تو جشن تولد که یا خواب بود یا گریه می کرد و به زحمت تونستم 2 تا عکس ازش بگیرم!!!!متفکر

 

 

اهورا خوشگله

 

اهورا جونی

 

و بعد از تولد انگار حالش خوب شد!!!!!سکوت

 

اهورا خوشگله

 

خبر تولد پسرکم تو نی نی وبلاگ:

 

متولدین امروز

 

تبریک نی نی وبلاگ

 

 

پسندها (5)

نظرات (22)

خاله راضی جون
22 اردیبهشت 93 18:15
ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﻔﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﻭ ﻧﯿﺴﺖ . . . تولدت مبارک
خاله راضی جون
22 اردیبهشت 93 18:16
امروز روز توست ، روز میلادت دنیا تبسم کرده است امروز با یادت امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست تولدت مبارک
مامان نسرین
22 اردیبهشت 93 18:29
اهورای عزیزم روز تولد تو بهترین روز زندگی منو و بابا محمد در این روز منو بابا اینگاری دوباره متولد شدیم با هر لبخند تو دنیا مال ما میشه پسرم همیشه بمان تا ماهم باشیم از مامان با سلیقت بخاطر همه زحمتش وبابای مهربونت قدردانی میکنم
خاله مریم
22 اردیبهشت 93 18:48
اهورای عزیزم تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک
مامان
22 اردیبهشت 93 22:29
اهورا جونم تولدت مبارک
مامان كياراد
23 اردیبهشت 93 9:48
تولدت مبارك ......تولدت مبارك....
مامانی شهرزاد
23 اردیبهشت 93 18:34
اهورای ناز و دوست داشتنی تولدت مبارک هزار ساله بشی پسر خوشگل. مامانی با این همه مشغله واقعا دستت درد نکنه همه چی عالی بوده خسته نباشی
مامان شهراد
24 اردیبهشت 93 10:58
تولدت مبارک اهوراجون
مامان ماني جون
25 اردیبهشت 93 12:01
عزيزم تولدت مبارك ببخش كه دير اومد الهي صد ساله شي و سايه مامان و باباي مهربونتم بالاي سرت باشه
مامان نرگس
25 اردیبهشت 93 18:09
همه چیز عالی بود نرگس جون. دستت درد نکنه دست باباییش هم درد نکنه که مدیر اجرایی بوده
مامان سعیده
27 اردیبهشت 93 16:25
به به چه تولد باشکوهییییییییییی مبارک باشه . 120 ساله بشی عزیزکم
آزاده
27 اردیبهشت 93 17:13
تولدت مبارک پسر نازنازی چه جشن باشکوهی خسته نباشی مامان جون اهورا
الهه مامان امير محمد
28 اردیبهشت 93 0:33
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک اهوراي نازنين
سپیده..مامانه پارسا
29 اردیبهشت 93 14:44
تولدت مبــــــــــــــــــــــــارک عسل خاله
مامان پرنيان
30 اردیبهشت 93 8:14
اي جونم الهي كه تولد صد سالگيش رو جشن بگيري عزيزم
الهام مامان یسنا
30 اردیبهشت 93 16:50
تولدت مبارک گل پسری خوشگل. انشالله 120 ساله بشی عزیزم. دست مامانی درد نکنه همه چیز خیلی قشنگ و با سلیقه بود. نرگس جون همه بچه ها تو جشن تولد یکسالگی اذیت میشن چون هنوز خیلی کوچولو هستن و حوصله شلوغی رو ندارن تازه بعد از جشن شارژ میشن
مامان کارن
3 خرداد 93 8:39
اهورا جونم تولدت مبارک دست مامان بابات هم درد نکنه خیلی زحمت کشیدن
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 9:53
فدات تولدت مبارک ایشالا 100ساله شی.... نه 120ساله شی..... الهی زنده باشی... عشقم
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 9:53
بچه کـــه باشی از نقـــاشی هایت هم می تـــوانند به روحــــــیات و درونیـاتت پی ببرند بــــــزرگ کـــِه می شــــوی از حـــرفهایت هم نمیفهـــند توی دلــــــــت چه خــبر است......... *
مامان حدیثه سادات
27 خرداد 93 16:38
اهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا یک سالگیت مبارک
مامان پوریا جون
13 تیر 93 0:31
سلام مامان اهورا میشه بهم بگین بادکنک های تولد اهورا جون را چه طوری اویزون کردید ممنون
عاطفه مامان الای
11 شهریور 93 0:19
پسرتم خیلی خوردنی شده ببوسش