اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

بابا جونم روزت مبارک...

1393/2/23 19:22
نویسنده : نرگس
727 بازدید
اشتراک گذاری

كودكي  ، موقع خواب


سخت پاپيچ پدر بود و از او مي پرسيد :


زندگي چيست ؟


پدرش از سر بي صبري گفت :


زندگي يعني عشق


پسرك با سر پرشوري گفت :


عشق را معني كن !


پدرش داد جواب :


بوسه ي گرم تو بر گونه ي من


پسرك خنده برآورد ز شوق


گونه هاي پدرش را بوسيد


زان سپس گفت :


پدر … عشق اگر بوسه بود …


بوسه هايم همه تقديم تو باد !!!

 

بابایی روزت مبارک...

پسندها (3)

نظرات (4)

خاله راضی جون
23 اردیبهشت 93 21:33
کاش بدونی برکت دعای تو تکیه گاه آرزوهای منه بی تو هر فصل کتاب عمر من به خزون زندگی رسیدنه پدرعزیزم روزت مبارک
خاله راضی جون
23 اردیبهشت 93 21:33
الهی فدات بشم اهورای ناناز من
بابا امیر
24 اردیبهشت 93 0:27
همه کس بابا الهی که همیشه شادوخوشحال باشی خیلی دوست دارم میبوسمت
الهه
26 اردیبهشت 93 22:50
چه پپسر خوشگلی خوشحآل میشم به منم سر بزنی و با هم تبادل لینک کنیمم