اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

همسر عزیزم روزت مبارک

1393/2/23 20:00
نویسنده : نرگس
6,888 بازدید
اشتراک گذاری

همسرعزیزم:

امسال تو براي اولين بار نام پر معناي پدر را به دوش ميكشي! ميدانم پدر بودن با همه سختي هايش شيرين است و تو شادمان از اين نام كه خداوند لطف داشته و به تو تعلق داده............بعد از اين ميتواني درك كني پدرانمان چه خون دلها خوردند تا ما روزي پدر يا مادر شويم....پدر بودن شايسته ي توست . برايت آرزو ميكنم هميشه سايه ي مهرباني ات بر سر من و هديه آسمانيمان باشد! و اميدوارم در كنار تو پدر;من هم لايق مادر بودن باشم!

 

پدر

 

در گذر ايام و دنيايي كه هيچ چیزش اتفاقي نيست خداوند تو را به من هديه كرد. كنار تو بودن براي من ارامشي عظيم داشت. دیروز ميلاد عاشقانه عشقمان بود و امروز خداوند ميوه عشقمان را به ما ارزاني داشت تا در ميلاد مردي اسماني، روزهای زندگیمان رنگ خوشبختي از سرچشمه اي زلال و ماندگار به خود بگیرند. همسر عزيزم وجود خسته ام همواره سايه ساري از مهربانيهايت را ميطلبد اهورا كوچولو هميشه دستهاي نوازشگر مهربانت را مي ستايد
خوب من روزت مبارك

 

روزت مبارک

 

 

ما

پسندها (6)

نظرات (4)

خاله راضی جون
23 اردیبهشت 93 21:32
به مردی که زبانِ سکوت زنش را بفهمد …. باید گفت : خدا قوت … ! روزت مبارک .
نرگس
پاسخ
ممنون راضی جونم...
بابا امیر
24 اردیبهشت 93 0:41
همسر دلبندم؛ از اینکه همیشه در کنارم هستی خیلی ممنونم وعاشقانه میپرستمت...
نرگس
پاسخ
گل زیبای زندگیم ، اگر برای دنیا یکی باشی برای من تمام دنیائی
مامانی شهرزاد
24 اردیبهشت 93 10:18
روزشون مبارك باشه. چه عكس باحاليه اين عكس
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم...روز مرد بر همه ی مردان (واقعی) مبارک...
هستی
28 اردیبهشت 93 18:15
پیش ما هم بیایید خوشحال میشیم منتظرم مرسی
نرگس
پاسخ
چشم...حتما".