اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

عکس های آتلیه 1 سالگی

1393/2/30 18:02
نویسنده : نرگس
2,432 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم؛اهورا...

روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی

 

.عشق مامان

 

با تو گرم هستم و نمیسوزد این عشق، ای خورشید خاموش نشدنی

 

عشق مامان

 

همچو یک رود که آرام میگذرد،عشق من نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این دل

 

عشق مامان

 

ساعت عشق من تمام لحظه های زندگیست با تو ،ثانیه هایی که پر از عطر و بوی عاشقیست


ای جان من ،مهربانی و محبتهای من،و عشق این روزهایم ،امیدی است برای خوشبختی فردایت

 

عشق مامان

میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند،مثل یک گل به پاکی چشمهایت،به وسعت دنیای بی همتایت


هوای تو را میخواهم در این حال دلتنگی،امواجی از یاد تو را میخواهم در دریای خاطره های به یادماندنی

 

 

عشق مامان

 

همنفسمی، ای که با تو یک نفس عاشقم...

 

عشق مامان

 

همزبانمی، ای که با تو یک صدا برایت احساسات عاشقانه ام را میگویم...

 

عشق مامان

 

حرفی نمانده جز سکوت بین من و چشمانت، که در این سکوت میتوان یک دنیا عشق را خواند

 

عشق مامان

 

چه با شوق میخوانم چشمانت را و چه عاشقانه گرفته ام دستهای تو را

 

عشق مامان

 

چه بی انتهاست قصر عشق  من  و تو فرزندم ...چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم ، در کنار تو


تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتر


میخوانمت تا دلم آرام بماند

 

عشق مامان

 

عشق مامان

 

عشق مامان

 

عشق مامان

 

عشق مامان

 

عشق مامان

 

عشق مامان

 

عشق مامان

 

عشق مامان

 

عشق مامان

 

عشق مامان

 

عشق مامان

 

عشق مامان

 

عشق مامان

پسندها (20)

نظرات (43)

مامان نسرین
30 اردیبهشت 93 17:58
اهورای عزیزم عکساتو قاب میکنم قاب عکستو ناب میکنم میذارم روی چشمام عزیز خونم میکنم همه عکسات قشنگ انتخاب کردنش مشکله ایشالا همیشه جاودانه باشی
بابا محمد
30 اردیبهشت 93 18:01
درو دیوار من اینه شد از شدت شوق هر کجا مینگرم روی تورا میبینم عزیز دلم اهورا عکسات خیلی زیباست امیدوارم سالیان سال همچو اینه پاکو زلال باشی و همیشه زیر سایه پدر مادرت زندگی کنی دوست دارم عزیزم
مامان نرگس
30 اردیبهشت 93 18:16
اهورای جونم چقده خوشل افتادی توی عکسهات همش عالی بود خیلی زیباااااااااااا قربون مدل موهای جدیدت و خنده های نابت
مامان مهدی کوچولو
30 اردیبهشت 93 18:31
اهورا جونم عکسات معرکه شدن خیییییییییلی خوشگلند
الهه مامان امير محمد
30 اردیبهشت 93 21:51
خيلي عالي بودند خاله. انشالله عكسهاي داماديت
مونا
30 اردیبهشت 93 23:04
سلام نرگس جون ماشالا به گل پسر خيلى ناز شده
افسانه
31 اردیبهشت 93 12:04
قربونت برم که اینقدر ماشالا ناز و تو دل برویی خوشم میاد که توی عکسا میخنده و اخمو نیستاینجوری خیلی جذاب تره
مامان آینده
31 اردیبهشت 93 13:28
اهورا جوووووووووووووووووووووووووونم هزار ماشاا... خاله جوووون چقدر بزرگ شدی خیلی وقت بود به وبلاگت سر نزده بودم . واسه خالخ ی تنها خیلی دعا کن مامان اهورا دوستت دارم مامان مهربون
مامان آینده
31 اردیبهشت 93 13:29
خالخ ی منظورم خاله ی تنها بود قربونت برم
مبینا
31 اردیبهشت 93 14:45
اهورا جون خیلی خوشگل شدی واقعا انتخاب کردن یکی از این عکسها از بین این همه خیلی خیلی سخته
مامانی شهرزاد
31 اردیبهشت 93 15:31
عسلووووووووووووووووووووووو نگاه كن توروخدا عززززززززززززززززيزم عااااااااشقتم
مامانی شهرزاد
31 اردیبهشت 93 15:32
موهاشو نيگا
مامان گلها
31 اردیبهشت 93 16:03
مامان سعیده
31 اردیبهشت 93 23:36
بی نهایت زیبا بودند
مامان فاطمه
2 خرداد 93 15:45
همه ی عکسات ناز بود اهورا جووونم مخصوصا عکس ششمی و دهمی خیلی جیگر شدی عزیز دلم آدم دلش مییخواد درسته قورتت بده ... هزار ماشالله چشم نخوری ایشالله
سارا مامان اهورا
2 خرداد 93 17:14
خیلی قشنگ بودن
مامان کارن
3 خرداد 93 8:35
چه عکسای قشنگی
عمه مشکات خانم
3 خرداد 93 19:11
نازی چه عکسای خوشگلی خوشحال میشیم بمون سربزنید
مامان ملیحه
3 خرداد 93 19:26
وبلاگتون عالیه من که لذت بردم پسرت خیلی نازه خدابرات نگهش داره لینکت کردم ،اگه امکان داره آدرس دقیق موزیکتو به منم بده ، مرسی عزیزم
محمد
3 خرداد 93 21:44
♥مرجان مامان آران و باران♥
4 خرداد 93 23:50
ای خدا عزیزمممممممممممممم چقدر بامزه یی تو با این موهای خوشگلت
ماماني پرنيان
5 خرداد 93 9:37
الهي خاله قربونت بم چه ناز شدي ماشالا الهي عكسهاي داماديت عسلم گل پسرم دوست دارم هوارتا خاله فدات
مامان بهاره مامان امیرمحمد
7 خرداد 93 11:34
تولد تولدتولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک انشاءا.. 120 ساله بشی خوشگلم عزیزم امیدوارم همیشه در کنار مامی و بابی سلامت و شاد باشی الهی آمین بوسسسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثث بو333333333333333333
مامان بهاره مامان امیرمحمد
7 خرداد 93 11:35
خیلی خیلی در عسکها خوشگل افتادی مثل فرشته های خوش تیپ الهی همیشه شادباشی عزیزم همه عکسها عالی و جذاب شده اسپند براش دود کن مامی
مامان بهاره مامان امیرمحمد
7 خرداد 93 11:38
نرگس جون خصوصی دارید
مامان مینای آرتین
8 خرداد 93 15:14
ای جان 1000 ماشالله... تولد 100 سالگیت انشالله... عزیزم مثل فرشته ها میمونه... تولدت مبارک گل پسر
الهام مامان یسنا
8 خرداد 93 17:16
ای جانم چه عکسای قشنگی قربونت برم وروجک با اون موهای فشنت. خیلی عکساش خوشگل شده همشون عالیه.
الهام مامان یسنا
8 خرداد 93 17:16
رمز 4856
گل اندام بانو
8 خرداد 93 22:51
وای عززززززززززززززززیزم.خیلی قشنگ شدن البته پسرمون خوش عکسه.
هانیه مامان پارسا کوچولو
9 خرداد 93 22:56
وای ماشالا هزار ماشالا خیلی خوشگل شدی عسلم مخصوصا چشات دلربا شده عکس ها واقعا عالیه بغل بووووووووووووووووس بوووووووووووووووس
زهرا مامان ارتا
10 خرداد 93 18:40
____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________ دروغ میگفتن که دردها را بزرگ که شوید فراموش می کنید درست این است : زندگی ، آنقدر درد دارد که از درد نو ، درد کهنه فراموش می شود ....
الناز
12 خرداد 93 15:18
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ------
مینا مامان روشا
15 خرداد 93 10:36
قربونت برم عزیزم همه عکسات خوشگلن
مــــامــــانی بـــــاذوق
15 خرداد 93 12:59
ای نااااااااااااااااااااااااااااااااازی چه قدر عکساس گل پسری نازززززززززززززززززززززززززززززززشده مواظب گل پسری باش
مامان آیسو وآیسا
17 خرداد 93 12:04
ماشالللللللللللللللللللللللللله اهورا جوووووووووووووونی
مامانی مهربون
18 خرداد 93 13:32
سلام عزیزم خیلی ممنونم که به وبلاگم سر زدی و پسند کردی لطفا بازم بیا و نظر بده راستی یادت نره در نظرسنجی شرکت کنی
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 9:46
جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم ماشالا چه عکسایی... چه پسری..... عاشقتم
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 9:47
پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ، به هر حال ، عزیز است خدایا تو نگهدارش باش .
ღღ دردونـــه تـــــــم ღღ
22 خرداد 93 17:44
سلام عزیزم ااگه دوست داشتین با 10 هزار تومن با این عکسای زیبای اهورا جان قالب وبلاگ با عکس خودش براش طراحی کنم ....
مامان آریا
30 خرداد 93 14:38
خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نازی اهورا جون.
مامانی آرمیتاجون
2 تیر 93 8:45
ماشاالله........هزارماشاالله.....چه عکسای نازی
خاله
2 تیر 93 13:45
چه عکسای قشنگی ماشالله به اهورا
مامانی
11 تیر 93 16:16
سلام گلم عکسات عالی بود