اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

یه روز قشنگ تابستونی...

1393/4/12 16:15
نویسنده : نرگس
688 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر خوشگلم...

این روزا خیلی وروجک شدی!!!!دلخوردیگه تو خونه نمیشه نگهت داشت و همش باید به قول خودت بریم ( دَدَ )چشمک

اینم یه روز خیلی قشنگ که با عمه و مبینا رفتیم پارک...فضای سبز پارک خیلی کم بود و من زیاد از اونجا خوشم نیومد...ولی به شما خیلی خوش گذشت!!!!آرام

 

یک روز قشنگ تابستونی

 

یک روز قشنگ تابستونی

 

یک روز قشنگ تابستونی

 

یک روز قشنگ تابستونی

 

یک روز قشنگ تابستونی

 

یک روز قشنگ تابستونی

 

یک روز قشنگ تابستونی

 

اهورایم...

همه بازی های کودکی ات را دوست دارم...و هر روز حس بزرگ شدنت را با لذتی آمیخته با ترس ، لمس میکنم...نمی خواهم آرزو کنم ای کاش به اندازه آغوشم میماندی...

چرا که من با هر تار موی تو که رشد میکند ، اوج میگیرم!!!

لذت دیدن قد برافراشتن تو به تنگ شدن آغوشم می ارزد...

 

 

پسندها (7)

نظرات (4)

جشن تولد مدرن با شایلین تم
25 تیر 93 17:07
با سلام شما برنده هدیه از جشن تولد مدرن با شایلین تم شده اید لطفا برای دریافت هدیه به : جشن تولد مدرن با شایلین تم و یا www.arzanhadaya.mihanblog.com بیایید و دریافت هدیه خود را ثبت کنید
مامان فاطمه
25 تیر 93 18:50
سلام اهورای خوشکلم و نرگس جونم...قربونت برم پسمل طلا مامانی گل خصوصی داری
مریم
28 تیر 93 16:53
هزار ماشاء الله
بهار
30 تیر 93 1:35
سلاااااام خوبی عزیــــــــــــــزم نرگس جونم چقدر پسر نازت بزرگ شده ماشالا. خیلی ذوق کردم دیدم عکساشو. ایشالا لباش همیشه بخنده و زنگیتونو قشنگ تر کنه. دلم برات تنگ شده بود عزیزم، ایشالا همیشه شاد باشین