اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

نباشی...نیستم!!!

1393/7/18 18:33
نویسنده : نرگس
981 بازدید
اشتراک گذاری

اهورای من...

 

وسعت دوست داشتنت براي من ....

 

همان بهشتي است كه گفتند زير پاي مادران است.

 

  مثل نفسی برايم ....

 

مثل هوا ...مثل آب

 

پس بدان ...اگر نبودي...نبودم

 

اگر نباشی.....نيستم

 

بي تو من....هيچم 

 

فرشته ی نازنینم...

 

نباشی...نیستم.

 

نباشی...نیستم.

 

نباشی...نیستم.

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان سیما و بابامجید
2 آذر 93 15:39
ماشالله خدا حفظش کنه چقدر نازه وبلاگ قشنگی داری . خانومی می تونم بدونم از کجا اینوطری عکسای پسر نازتو هم گذاشتی خوشحال میشم جوابم تو وبلاگم بدی
مامان نسرین
6 آذر 93 14:07
امید ان دارم درکنارهم روزها وشبهای خوبی رو بگذرانید وباهررشد ماهگی اهورا تووباباش هم چون گل شکوفا باشید