اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تولدت مبارک امیرم، عزیزم...

1393/12/29 17:07
نویسنده : نرگس
2,054 بازدید
اشتراک گذاری

امیر عزیزم :

دستانم را به سوی آسمان بلند می کنم و برايت دعا می کنم :
دعا می کنم که هيچ گاه چشمهای کهربايی تو را در انحصار قطره های اشک نبينم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببينم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دريا و بوی بهار را دارد هميشه از حرارت عشق گرم باشد
برايت دعا می کنم که گلهای وجود نازنينت هيچ گاه پژمرده نشوند ٬ برای شاپرکهای باغچهء خانه ات دعا می کنم که بالهايشان هرگز محتاج مرهم نباشند .
من برای خورشيد آسمان زندگيت دعا می کنم که هيچ گاه غروب نکند

 

همسرم تولدت مبارک

 

همسرم تولدت مبارک

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان نسرین
26 فروردین 94 1:05
امیر عزیزتراز جانم تولدت هزاران هزار بار مبارک خدارو بخاطر داشتن تو بسیاربسیار شاکرم سالیان سال نرگس جشن تولدت برات بگیره انشااله