اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

خواب هایت پر از آرامش...

1394/1/17 17:24
نویسنده : نرگس
1,388 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من

تو که می خوابی دنیا هم می خوابد...

و معصومیتت هزار برابر می شود....اصلا تو می شوی معصومیت محض...

و عطرش همه جا را می گیرد...

آنقدر این لحظه را دوست دارم که می خواهم همان لحظه بنشینم و سیر تماشایت کنم...

خوابت را ، خواب یک فرشته پاک.

چه ناز و دلنشین می خوابی...

راستی چشم هایت .....همان هایی که عاشقشان هستم....حتی وقتی که بسته است زیباست...

تو که می خوابی شاید زمان هم محصور این معصومیت می شود و می ایستد...

می ایستد و خواب تو را تماشا می کند....

خواب هایت پر از آرامش...

 

خواب هایت آرام

 

پسندها (3)

نظرات (1)

آمنه
27 فروردین 94 23:01
ماشالله. خدا حفظش کنه براتون گل پسرتونو.