اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اهورا در تولد 28 سالگی مامان

1393/11/12 18:7
نویسنده : نرگس
1,227 بازدید
اشتراک گذاری

تو که باشی روزهایم خوب است......

توی روزهای خوب غصه ها میمونند پشت در....

هی دماغشون را تکیه میدند به شیشه و توی اتاق را نگاه میکنند...

غصه ها وقتی دماغشان را فشار میدهند به شیشه خنده دار میشوند.......

تو که باشی بیرونه خانه ام ، پشت در پر میشود از غصه های خنده دار...

 

این هم پسرک من در سالروز تولدم که با من شمع فوت کرد و کیک برید...

 

اهورا در تولد 28 سالگی مامان

 

اهورا در تولد 28 سالگی مامان

 

اهورا در تولد 28 سالگی مامان

 

اهورا در تولد 28 سالگی مامان

 

اهورا در تولد 28 سالگی مامان

 

پی نوشت : امیرم ازت ممنونم ...بابت تمام خوبی ها و محبتات!!!

 

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان
19 بهمن 93 1:59
ای جونم. چقدر اقا شده. مبارک باشه ماهگردت عسل خاله. بووووووسسسسس
مامان نسرین
19 بهمن 93 16:19
شیر مرد مامان امید ان دارم با کراوت دامادی ببینمت و هزاران بوسه به تمنای دلم نثارت کنم
خاله راضی جونی
20 بهمن 93 14:17
ﺧﻮﺍﻫﺮ ﻧﻘﻄﻪ ﺍﺵ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯿﺸﻪ ﺟﻮﺍﻫﺮ ﭘﺲ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﻓﺮﻗﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻥ تولدت مبارک آبجی عزیز
مامان حسنا
25 بهمن 93 1:16
تولت مبارک نرگس جون
مامان نرگس
30 بهمن 93 0:25
تولدت مبارک نرگس جونم انشاله سالیان سال سایه پر مهرتون بالای سر اهورا جونم باشه
مامان الهه
10 اسفند 93 13:34
نرگس جون تولدت مبارك. انشالله در كنار همسر محترم و اهورا جون 120 سالگيتون را جشن بگيريد.