اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

دست های من ؛ نفس های تو

1393/10/21 18:15
نویسنده : نرگس
526 بازدید
اشتراک گذاری

معامله خوبیست...

دستهای من نفسهای تو را آرام میکند و صدای نفسهای تو دستان مرا ...

شبها که سرت را روی دستهایم میگذاری تا بخواب روی، دستان من آرامبخش جانت میشوند و کم کم صدای نفسهایت سمفونی آرام و پی در پی ای را مینوازند که آرامش بخش دستهای خسته ام میشوند و در آن لحظه با خود می اندیشم که چقدر برای آرامش به وجود هم نیازمندیم ...

و شاید من و تو یک روح باشیم در دو بدن وگرنه چطور گرمای وجود کودکی 20 ماهه اینچنین گرمم میکند و گرمای وجودم چطور آنقدر آرامش میکند تا بخواب رود ...

شکر پروردگار مهربانی که این عشق را آفریدی....

 

کودکم در خواب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسرین
23 بهمن 93 16:28
بخواب آرام عزیزم... باد را گفتم نوزد؛ آسمان را گفتم نبارد؛ پرنده ها بال نزنند؛ پروانه پرنزند ؛نرگس وامیر ساکت باشند ...چون عمر من خوابیده!!! انشا الله همیشه خواب راحت داشته باشی