اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

22 ماهت هم تمام شد آرام جانم...

1393/12/20 18:20
نویسنده : نرگس
515 بازدید
اشتراک گذاری

یادش بخیر پارسال همین روزها بود که دلخوش بودیم به چهار دست و پا رفتنت...چه قدر هیجان داشتیم از آن نیمچه ایستادنت و قدم برداشتنت در کنار مبل و دیوار...

چه قدر خوشحال بودیم از اینکه ده ماهه شده ای و ماهگردهایت دورقمی شده است...لذتش هنوز هم برایمان باقی است....یاد آن صورت گرد و تپلت شادمان می کند هنوز...مرور عکس هایت به اندازه همان موقع برایمان شیرین است...

 

اهورا در 10 ماهگی

 

حالا یک سال از آن 10 ماه میگذرد و شیرینی ات نه تنها کمتر نشده بلکه روز به روز خوردنی تر از روز قبل میشوی....

نگرانی هایم با بزرگ شدنت تغییر کرده یا نمیدانم شاید هم بزرگتر شده باشد...

اما دوستشان دارم این دل نگرانی های مادرانه ام را....از بیرون که نگاهشان میکنم میبینم که همه به خاطر دوست داشتنت است و نه چیز دیگر...

این اواخر آنقدر تغییر کرده ای که خودم هم متعجبم..خوب حرف هایم را می فهمی این روزها..گاهی کارهایی میکنی که دهانم باز میماند از این همه درک و فهمت...

روزهای بزرگ شدنت خیلی زود میگذرند...انقدر که نفهمیدم چه طور 22 ماهت هم تمام شد...

 

22 ماهگی مبارک...

 

22 ماهگیت مبارک فرشته من

پسندها (1)

نظرات (2)

...مامان نادیا و نلیا...
19 فروردین 94 10:58
عزییییییزم چه گل پسریییییییی
مامان نسرین
20 فروردین 94 1:34
زمان میگذرد وما شاهد بزرگ شدن عزیزمان هستیم امید ان دارم عمرت جاودان باشه