اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تولدت مبارک...

1392/2/20 21:14
نویسنده : نرگس
1,249 بازدید
اشتراک گذاری

امروز

فرشته ی ما  از آسمان به زمین آمد...

خوش آمدی فرشته ام...

 

لحظه ی تولد

 

تولد اهورا

 

تولد اهورا

 

تولد اهورا

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره...

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن!!!!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد تو...

روز تو...

روزی که تو آغاز شدی...

اهورای من تولدت مبارک...

پسندها (1)

نظرات (4)

Hosin_Hashempour
12 مرداد 92 22:36
خییییییییییییییییییییییییییییییییلی خییییییییییییییییییییییییییییییلی ناززززززززززززززززززه ای جووووووووووووووووونم


مرسی داداش حسین.چشمای قشنگت،ناز میبینه.
مامان ایلیاجون
19 مرداد 92 11:18
سلام اهورا جونم تو خیلی نازی عزیزم خوابیدنت خنده هات دوستداشتنیه وبلاگتم قشنگه خاله قربونت بره مامانش دست گلت درد نکنه. بوووووووووووووووووووووووووووووس



ممنون خاله جونم.ایلیا هم خیلی خوشمله.من و مامان صورت گلش و می بوسیم.بووووووووووووووووووووووووووووس
زهرا
5 مهر 92 10:24
مرسی نرگس جون که اجازه دادی.


خواهش میکنم گلم.
امیرحسین کوچولو نفس ما
13 مهر 92 2:30
هزار الله اکبر.پسمل خیلی خیلی نازی دارید.کل وبتون رو خوندم.وب زیبایی دارید.عکسهایی که با شالهای توی خونه دکور درست کرده بودید برای عکسها عااااااااااااااااااااااالی بود.خیلی با سلیقه وبا حوصله هستید.انشاالله گل پسری قدر مامان باباو بدونه و همیه سالم و سلامت باشه.


ممنون عزیز دلم...شما هم حوصله به خرج دادین و خیلی هم لطف کردین که وب من و خوندید.