اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

مادر عزیز تر از جانم روزت مبارک...

1394/1/20 15:01
نویسنده : نرگس
876 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به مادر عزیزم!!!

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبایی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شد و با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.

 مادر تو تمام شادی هایت را به من بخشیدی و غمهایت را در خود فرو ریخته ای، تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد. ای خدای بزرگ! به من توانائی بده هرگز از پله های غرور بالا نروم و لحظات شادم را در کنارش باشم. کمک کن قلب رئوف و قشنگ این فرشته زمینی ات را هرگز نلرزانم و آسمان آرزوهایش را خراب نکنم.

کودک که بودم ، وقتی‌ زمین میخوردم ،مادرم مرا می‌بوسید
تمام دردهایم از یادم میرفت
دیروز زمین خوردم
دردم نیامد
اما
به جایش تمام بوسه‌های مادرم به یادم آمد.....

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو ، صبوری
مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ، دلواپسی
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری !
مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد !
مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود !

جوانی‌هایت را

 با بچگی‌هایم پیر کردم ...

مرا به موی سپیدت ببخش مادر !!!

 

مادرم روزت مبارک

 

مادرم روزت مبارک

 

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان نسرین
20 فروردین 94 15:37
نرگس عزیزم زبان قاصر از بیان احساسم نسبت به تو نور دیدگانم روشنی بخش شبهای تارم میباشد فقط بدان تا ابد دوستت دارم وهمان طور که من ازتو وخواهرانت راضی و خشنودم خداازشماهاراضی باشدوهرگزدرزندگی غم نبینیدواین راهمیشه درخاطرداشته باش که اگر صدسال پس ازمرگم گورم رو بشکافی خواهی دید روی ان نوشته شده نرگس راضی مرضی اهورا بخاطر همه ی محبتات ممنون گل نرگسم
نرگس
پاسخ
عاشقتم مامان نسرین جونم...امیدوارم سایه تو و بابا سال های سال بالای سر ما باشه...
عاطفه
20 فروردین 94 17:35
عزیزم این روز بزرگ و به تو و مامان نسرین گل ات تبریک میگم ، همیشه سالم و دل خوش باشید
مامان امیررضا
20 فروردین 94 17:35
مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد دوستای عزیزم روزتون مبارک...ایشالله سال های سال سایتون روی سر دلبنداتون باشه
مامان نرگس
22 فروردین 94 19:32
روزت مبارک نرگس جونم
kosar
25 فروردین 94 16:56
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.