اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

یک روز در ماکو

1393/12/22 16:31
نویسنده : نرگس
728 بازدید
اشتراک گذاری

اهورای من ...

دیروز رفتیم ماکو.راضیشهر ماکو یک شهر مرزیه که از شمال به رودخانه قره سو و کشور ترکیه، از شرق به رودخانه ارس و جمهوری آذربایجان (خود مختاری نخجوان) و از مغرب به جمهوری ترکیه و از جنوب به شهرستان خوی محدود است.

این شهر قشنگ که من خیلی ازش خوشم اومددلخور درست وسط کوه هاست...یعنی دو طرفش پر از کوهه!!!!

اول رفتیم بازارچه و خرید کردیم.آرامموقع برگشتن از بازارچه یه پارک اون طرف خیابون بود که تو تا چشمت بهش خورد شروع کردی به داد زدن و سُ سُ ( سرسره ) گفتن !!!!!زیبابابا هم ماشین و نگه داشت و شما رو از ماشین پیاده کرد و می خواست کتش و بپوشه که دویدی تو خیابونترسوبابا سریع دستت و کشید و یه پراید دقیقا از کنارتون با سرعت گذشت...خطا

نمی تونم حال خودم و بابا رو تو اون لحظه برات وصف کنم...گریهفقط خدای بزرگ و شکر می کنم که نظر لطفش همیشه شامل حال ماست و تو رو به دستای بزرگ خودش می سپارم.محبت

خودت هم ترسیده بودی یهو گفتی سُ سُ و یادمون آوردی که واسه چی اونجا وایسادیمخندونک

 

اهورا در ماکو

 

اهورا در ماکو

 

اهورا در ماکو

 

اهورا در ماکو

 

اهورا در ماکو

 

اهورا در ماکو

 

اهورا در ماکو

 

اهورا در ماکو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)