اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

شعر بابا محمد برای اهورا...

1394/8/18 18:22
نویسنده : نرگس
1,533 بازدید
اشتراک گذاری

اهورا کوچولوی شیرین زبون...

وقتی چند تا از عکسات و برای باباجون فرستادم این شعر و متن زیبا رو برات نوشت...حیفم اومد که این همه عشق و محبت و برات ثبت نکنم...وقتی بزرگ شدی و خودت اینا رو خوندی میفهمی که چقدر برای پدر بزرگت عزیز هستی...

 

نفسم کاش هم اینک تو کنارم بودی...

دست در دست و شبی باز تو پیشم بودی...

دو قدم...زود بیا بی تو گلم دلتنگم...

من تو را صید شدم ؟ یا تو شکارم بودی؟!

بی قرارت شده ام باز بیا...دلتنگم...

عشق من کاش هم اینک تو کنارم بودی...

 

دلبندم...

 

کاش می فهمیدی که در قلبم چه جایگاهی داری...من هرگز سکوت واژگانم را نخواهم شکست...

ای کاش می توانستی از چشمهایم حرف های ناگفته ام را بخوانی...

 

عشق بابا جونش

 

عشق بابا جونش

 

عشق بابا جونش

 

عشق بابا جونش

 

عشق بابا جونش

 

عشق بابا جونش

 

عشق بابا جونش

 

عشق بابا جونش

پسندها (1)

نظرات (2)

عاطفه
28 آبان 94 22:06
دست مریزاد به بابایی با احساس و دلتنگ . انشالله همیشه سلامت باشن و دلشون خوش
مامان نسرین
19 دی 94 23:22
شیرین زبونم منو بابا جون ازراه دور با هزاران دلتنگی ازراه دور می بوسیمت بدان به عشق ات زنده ایم