اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

به بهانه 31 ماهگی دلبندم...

1394/9/20 21:2
نویسنده : نرگس
631 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق دنیای خودم هستم...دنیای مادری !!!!

دنیایی که متعلق به خودم نیستم...

همه جا حضور کسی را حس می کنم که آنقدر بی پناه است که آغوش من آرامش می کند!!!!

آنقدر کوچک است که دست های من هدایتش می کند...

آنقدر ضعیف است که شیره جان من پرورشش می دهد!!!

دنیای مادری را دوست دارم...

چون به بودنم معنا می دهد...

چون ارزشم را به رخم می کشد!!!!

و یادم می دهد، هزار بار بگویم «جانم» کم است برای شنیدن « مادر» از امانت خدایم...

مادری را دوست دارم...

هر چند در آیینه خودم را نمی بینم...

آن زن خسته و کم خواب در قاب آیینه ها را تنها وقتی می شناسم که دستهای فرشته ای به گردنم گره می خورد و با خنده از من می خواهد که عکسی دو نفره بگیریم...

و آن وقت است که من زیبا می شوم و زیباترین ژست دو نفره را در قاب آیینه حک می کنم...

دنیایم را دوست دارم...پسرکم را خیلی دوست دارم!!!!

 

31 ماهگی مبارک اهورای من...

 

31 ماهگی مبارک اهورای من...

 

31 ماهگی مبارک اهورای من...

 

31 ماهگی مبارک اهورای من...

 

31 ماهگی مبارک اهورای من...

 

31 ماهگی مبارک اهورای من...

 

31 ماهگی مبارک اهورای من...

 

31 ماهگی مبارک اهورای من...

 

31 ماهگی مبارک اهورای من...

 

31 ماهگی مبارک اهورای من...

 

31 ماهگی مبارک اهورای من...

 

31 ماهگی مبارک اهورای من...

 

پسندها (2)

نظرات (2)

نقاش کوچولو
6 دی 94 21:58
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
مامان نسرین
19 دی 94 22:54
اهورا مهربون پسرم خیلی ماشاالله اقا شدی به اندازه همه دنیا دوست دارم