اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

یک روز زیبای زمستانی...

1394/9/26 18:43
نویسنده : نرگس
790 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوب و مهربونم...

چند وقتی میشد که به خاطر شلوغ بودن سر بابا و البته من گیج، نمی تونستیم بریم تبریز...اما هوای سرد این روزا و فکر خرید زمستونی بهانه ای شد برای داشتن یه روز قشنگ و پر از خنده...راضی

واقعا بهمون خوش گذشت!!!!جشن

 

یک روز زیبای زمستونی

 

یک روز زیبای زمستونی

 

یک روز زیبای زمستونی

 

یک روز زیبای زمستونی

 

یک روز زیبای زمستونی

 

یک روز زیبای زمستونی

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان راحیل و بابا مهدی
18 دی 94 19:15
سلام خانومی میشه لطف کنید بگید عکسای کوچولوتونو با چه دوربینی میگیرید؟؟ آخه من وقتی حجم عکسامو کم میکنم خیلی کیفیتشون میاد پایین
مامان نسرین
19 دی 94 22:51
ان شالله درهوای سرد زمستون دلت به گرمی فصل تابستون باشه همیشه به گردش وتفریح