اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

عاشقانه ای برای تو...

1395/1/20 10:30
نویسنده : نرگس
597 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک زیبای من ، اهورای من...

بهترین نگاه دنیا ، نگاهیست که تو با چشمان تیله ای رنگت به من هدیه می دهی...آن هنگام که به من چشم می دوزی و با نگاه پر جذبه ات قلب مرا می ربایی و تسخیر می کنی!!

 

35 ماهگی ات مبارک

 

لذت بخش ترین حرارت دنیا ، گرمای وجود توست ...گرمایی که از عمق وجودت به بیرون تراوش می شود و سرتاسر وجودم را به آتش می کشاند...!

 

35 ماهگی ات مبارک

 

قوی ترین انرژی مثبت دنیا ، که به وجودم القا می شود وقتیست که لبخند زیبای تو را می بینم و خنده ایست که بر چهره ات نقش می بندد و سراسر وجودم را غرق شادی می کند!!

 

35 ماهگی ات مبارک

 

بهترین لطافت دنیا ، ابریشم دستان توست ...وقتی که با دستان زیبایت دستان مرا می گیری ، لمس می کنی و با سرانگشتان پر مهرت آنها را نوازش می نمایی!!

 

35 ماهگی ات مبارک

 

بهترین رایحه دنیا ،که مشامم را نوازش می دهد عطر تن توست ...بوی تسخیر کننده وجودت که از شمیم بهشتی برایم خوشبوتر و دل انگیزتر است!!

 

35 ماهگی ات مبارک

 

بهترین هدیه دنیا ، بوسه ایست که از لبان کوچک پرمهر و گرمت بر صورتم نقش می بندد و آرامشی عجیب را برایم به ارمغان می آورد...!

 

35 ماهگی ات مبارک

 

خوش آهنگ ترین صوت دنیا ، صدای خنده های کودکانه توست که در گوشم طنین انداز می شودو خستگی را از وجودم می زداید!!

 

35 ماهگی ات مبارک

 

و

زیباترین لحظه دنیا ، وقتیست که تو کلمه مادر را به زبان کودکانه خود ادا می کنی و مرا مامان می نامی...این کلمه زیباترین و خوش آهنگ ترین واژه هستی ست...

 

35 ماهگی ات مبارک

 

اینها تنها گوشه ای از این همه عاشقانه ایست که نصیب ما کردی...

پسرکم عشق من و بابا به تو پایانی ندارد..ابدی و جاودانه خواهد ماند.

برایت از یگانه معبود  عمری دراز ، روزگاری خوش و تنی سالم می خواهم...

 

35 ماهگی ات مبارک

 

35 ماهگی ات مبارک...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)