اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

کودکانه زندگی کن ...

1395/2/31 13:32
نویسنده : نرگس
788 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم اهورا...

زندگی را دوست داشته باش...

زندگی را زندگی کن...

عاشقانه...

کودکانه...

حتی وقتی بزرگ شدی...

کودکانه زندگی کن جان مادر...

مادرانه ترین لحظه های امروزم ،

همین لحظه است...

همین لحظه که با تمام جان عاشقم

دوستت دارم را یواشکی به تو

هدیه می کنم...

تو خوب می دانی که من چقدر شاعرانه با تو حرف می زنم...

تو خوب می دانی که...

من تا همان لحظه که زنده ام ،

قرار است در کنارت بمانم...

زندگی باید برای تو

روزها را عاشقانه باران

و

شب ها را ستاره باران کند...

 

کودکانه زندگی کن

 

کودکانه زندگی کن

 

کودکانه زندگی کن

 

کودکانه زندگی کن

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)