اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

دلنوشته ای برای تکه ای از خودم...

1395/4/7 17:14
نویسنده : نرگس
742 بازدید
اشتراک گذاری

اهورا...

 

دلنوشته ای برای اهورایم...
 

شايد خدا تو را به خاطرِ اين به من داد ،

كه هم وزن معصوميتت دوستت داشته باشم...

شايد بايد باهم،

بعدهاي بعد از اين،

بخنديم و برقصيم !!

رهاي رها...

 

دلنوشته ای برای اهورایم...

 

شايد به خاطر ِ اين تو يك تكه از من شدي كه

خدا به من اجازه داد

تكه هاي احساسم را در تو تكثير كنم.

 

دلنوشته ای برای اهورایم...

 

جانكم ، دلتنگي هايم را ببوس

تا تمام ِ گريبانم بوي تو را بگيرد.

تا

نقش لبهاي كودكانه ات با طعم ِ مبهم ِ دنياي يك نفره ات

روي پوستم بماند.

 

دلنوشته ای برای اهورایم...

 

يك تكه از من كه نامش دل است

ديوانه وار

دارد تو را هر روز عاشق تر ميشود.

 

دلنوشته ای برای اهورایم...

 

من تصميم گرفته ام عشقت را به رخ ِ تمام ِ تاريخ بكشم.

مي خواهم خدا را ببوسم

كه تو را در من خلاصه كرد.

 

دلنوشته ای برای اهورایم...

 

ميخواهم رج هاي غصه هاي خنده دارم را بشكافم...

و شادي داشتن تو را ببافم...

به رنگ آبي...

آبی به رنگ آسمان...

 

دلنوشته ای برای اهورایم...

پسندها (3)

نظرات (3)

mobina
18 تیر 95 18:25
اولین روزی که اهورا کوچولو رو دیدم پنج ماهش بود و اخرین بار دو سال سه ماه ماشاالله چه بزرگ شده شبیه ساتیار خودمونه اونم بهش عکسای اهورا جونو نشون میدیم بهش میگیم این داداشته اونم گریه میکنه میگه الان میخوامش میخوام باهام بازی کنه
مينا
23 تیر 95 19:52
سلام نرگس جان ممنون که به وبلاگمون سرزدین خداپسرنازتون رو براتون حفظ کنه انشاالله که دوستای خوبی برا هم باشیم. روز خوش
مامان اهورا و آریا
5 مرداد 95 0:48
سلام عزیزم حالتون خوبه؟
ای جونم هزارماشالا اهورا مردی شده واسه خودش
چند وقتی فرصت نکردم بهتون سر بزنم الان اومدم دیدم که آقایی شده اهورا کوچولو
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم. لطف داری