اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اینجا همه چی درهمه...

1395/5/12 20:48
نویسنده : نرگس
481 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم ، اهورا!

تقریبا طی سه هفته چند تا سفر داشتیمگیجخدا رو شکر همه خیر بودن و خیلی هم خوش گذشت ولی خستگی سفر چنان تو تنم مونده که احساس می کنم به چند ر وز متوالی استراحت مطلق نیاز دارم...خندونک

اول رفتن به تهران و چیدن جهیزیه خاله راضی...

 

اینجا همه چی درهمه

 

بعد رفتن به تویسرکان و آماده شدن برای عروسی...

 

اینجا همه چی درهمه

 

رفتن به اراک و برگزاری عروسی خاله اینا...

 

اینجا همه چی درهمه

 

و هفته بعدی اومدن خاله های دوقلو و مامان جون اینا و مراسم پاگشا و گردش و....

 

اینجا همه چی درهمه

 

اینجا همه چی درهمه

 

و دست آخر رفتن ما به تهران برای خریدای بابا...

 

اینجا همه چی درهمه

 

فکر نمی کنم تا مدت ها دلم سفر بخواد...دلم آرامش می خواد...استراحت و سکوت و سکون خونه مون و...چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)