اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

یکی یکدانه ام...تولدت مبارک!!!

1396/2/20 23:59
نویسنده : نرگس
668 بازدید
اشتراک گذاری

نرم نرمك بهار مني 

که از راه ميرسي ...

 

ارديبهشت!!!

باز هم ارديبهشت،

 

از تو ...

تو كه از نژاد ِ مني

و...

از نژاد ِ مردي كه دوستش دارم بي دليل

آري گفتم بي دليل

دوست داشتن كه دليل نميخواهد نازكم

 

تو از نژاد ِ مايي...

به احترام ِ تو

نماز ِ عاطفه ميخوانم.

براي خاطره هايم تعريف خواهم كرد

كه تو چقدر سرشار از من و پدرت هستي.

ارديبهشت با آمدن تو

در ذهن من جاودان خواهد شد.

 

تولدت مبارک...

عزیز من...

عزیز مادر ...

عزیز پدر ...

اهورا...

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبار ک

 

تولدت مبار ک

 

تولدت مبار ک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

تو فرق داری با همه ی دنیا...

 

من عاشق این حس تبعیضم!!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)