اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

سفر خاطره انگیز...

1395/9/9 18:48
نویسنده : نرگس
231 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم اهورا...

 

برای 3 روز تعطیلات آذر ماه ( 28 و 29 صفر ) بابا برنامه ی ناگهانی سفر چید...اونم به سرعین  !!! با وجود نگرانی من به خاطر سرما و احتمال بارش برف ، اگه بگم این سفر خاطره انگیزترین سفر سه تامون تا الآن بود ، دروغ نگفتم. تو اون سرما ، آب گرم سرعین واقعا چسبید و گردش های شبانه مون تو خیابون باصفای این شهر کوچیک تو سرمای آذرماه لذت عجیبی داشت...خیلی خوش گذشت...خیلی...اینقدر که عکس گرفتن از تو رو تعطیل کردم و فقط از بودن کنار بابا و تو لذت بردم.

پسرم یادت باشه خوشبختی واقعی ، تو همین چیزای به ظاهر کوچیکه...دلم می خواد خوشبخت زندگی کنی ، خوشبختی رو هر لحظه حس کنی، نه اینکه تمام عمر ، غافل از زیبایی های کوچیک زندگیت ، به دنبال خوشبختی باشی...چیزی که نود درصد مردم گرفتارشن...

من و تو و بابا خوشبختیم اهورا ، چون همدیگرو داریم و یه آرامش بزرگ که هیچ کس نداره!!!

 

سفر خاطره انگیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)