اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تولد زمستانی مامان...

1395/11/12 15:48
نویسنده : نرگس
257 بازدید
اشتراک گذاری

بهمن ، و 30 سالگی ای که فوتش کردم برای همیشه!!!

و باز هم تویی که مثل همیشه برایم سنگ تمام می گذاری...

نگاهت ، خنده ات ، جعبه ی شیرینی ات ، حالم را خوب می کند.

و هدیه ای که پسرک زیبایمان به دستم می دهد ...!

و می گوید ، " تولدت مبارک مامان نرگس " و من غرق در خوشبختی می شوم...

امیــــــــــــــر من ؛

ممنون که می بینی ام ، می شنوی ام...

ممنونم که اینقدر به فکر منی...

چه بگویم ؟ که تو و اهورا برایم همه چیزید، همه چیز...

همین که هستید و دوستم دارید ، بهترین است برایم...

دوستتان دارم تا بی نهایت...


تولد مامان

 

تولد مامان

 

تولد مامان

 

تولد مامان

 

تولد مامان
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)