اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تو رامن دوست می دارم...

1396/1/3 17:20
نویسنده : نرگس
239 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند بی همتایم...

 

اگر دریای دل آبی ست ، تویی فانوس زیبایش...

اگر آیینه یک دنیاست ، تویی معنای دنیایش...

تو یعنی یک شقایق را به یک پروانه بخشیدن!!

تو یعنی از سحر تاشب ، به زیبایی درخشیدن...

تو یعنی یک کبوتر را ز تنهایی رها کردن...

خدای آسمان ها را به آرامی صدا کردن...

تو یعنی چتری از احساس ، برای قلب بارانی!

تو یعنی در زمستان ها ، به فکر پونه افتادن...

اگر یک آسمان دل را ،

به قصد عشق بردارم ؛

میان عشق و زیبایی ، ترا من دوست می دارم...

 

 

تو رامن دوست می دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)