اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

همیشه باش...

1396/1/25 16:25
نویسنده : نرگس
593 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ، عزیزترینم...

با تو بودن احساس قشنگی در من بوجود می‌آورد که به هیچ عنوان قادر به توصیفش نیستم !!

 

همیشه بمان

 

شنیدن صدای دلنشینت ، آنچنان دلم را گرم می کند ، که هرچه درد و غم در دنیاست در آن ذوب می شود.

 

همیشه بمان

 

دیدن چشمان زیبا و مهربانت در من شور زندگی بوجود می‌آورد.

 

همیشه بمان

 

دستان کوچک و کودکانه‌ات وقتی که به دور گردنم حلقه می‌زنند ، به من آرامشی می دهند که با هیچ چیز در دنیا قابل معاوضه نیست...

 

همیشه بمان

 

مهربانم ، اهورا...

همیشه باش...

همینقدر نزدیک...

همینطور مهربان...

همین‌اندازه ستودنی…

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)