اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

وابستگی...

1396/1/20 16:56
نویسنده : نرگس
363 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم...اهورا ؛

 

بعد از تعطیلات نوروز آنچنان به من وابسته شدی که تحمل دوری نداشتی و وقتی از خواب بیدار می شدی و مامان و نمی دیدی ، گریه می کردی و بابا رو مجبور می کردی که تو رو بیاره مدرسه مامان... این شد که تقریبا یک هفته با من اومدی مدرسه و با بچه ها بازی کردی و کم کم خسته شدی و بالاخره رضایت دادی که طبق روال گذشته بعد از خواب بری خونه ی مادرجون...

اعتراف می کنم که این یک هفته هم برای من پر بود از آرامش و آسوده خاطری...

با تو دنیا پر از آرامشه ... حتی اگه شلوغ ترین پسر دنیا باشی!

 

 

با مامان...

 

با مامان...

 

با مامان...

 

با مامان...

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)