اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

دهمین سالگرد ازدواج مان مبارک.

1396/2/14 18:29
نویسنده : نرگس
1,573 بازدید
اشتراک گذاری

*برای دهمین سال در کنار هم بودن*

امیــــــــــــــــــــــــرم....

 

وقتی در کنار تو هستم هیچ آرزوی جدیدی اتفاق نخواهد افتاد. غم ممنوع است و غصه قدغن. وقتی در کنار تو هستم انگار کن زمین هم نمی چرخد. در جایت جا به جا نشو. دلم جا به جا می شود . آن وقت تیترهای یک روزنامه تغییر خواهد کرد و خواهد نوشت به عجایب هفتگانه ی جهان یکی اضافه شد. وقتی در کنار تو هستم باید هم به عجایب هفتگانه اضافه شود ، آنقدر که دلم عجیب میشود . نگاه کن در کنار تو که باشم اوج می گیرم و با تمام وجودم احساس می کنم رنگ زندگی عشق  میشود ... دوست دارم همه ی آرزوهای خوب را برای خودم بردارم اما حقیقت چیز دیگری ست تا من هستم تمام آرزوهای خوب جهان برای تو گلچین خواهد شد.
کنار من باش ، تا همیشه حالم خوب باشد و هوای بودنم لطیف... برای سبز و مانا ماندن این پیمان راه بسیار پیموده ایم ... ایستگاه به ایستگاه زندگی را با هم گام شمرده ایم و تا پایان همواره خواهیم ماند در کنار هم ....

کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه
همین که کنارت نفس می کشم ...

 

سالگرد ازدواج مان مبارک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)