اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

1500 روزه شدنت مبارک!!!

1396/3/27 17:38
نویسنده : نرگس
276 بازدید
اشتراک گذاری

اهورای خوبم...پسرک پرمهرمن !!!

زود بزرگ نشو مادر..کودکی ات را بی حساب می خواهم و در پناهش جوانی ام را!!!!!

زودبزرگ نشو فرزندم...قهقهه بزن ، جیغ بکش ، گریه کن ، لوس شو ، بچگی کن ، ولی زود بزرگ نشو تمام هستی ام.

آرام آرام پیش برو ، آن سوی سن و سال هیچ خبری نیست گلم.هر چه جلوتر می روی همه چیز تندتر از تو قدم بر میدارد .حالا هنوز دنیا به پای تو نمی رسد از پاکی.الهی هرگز هم قدمش نشوی ، هرگز...همیشه از دنیای ما آدم بزرگ ها جلوتر باش...یک قدم...دو قدم..ولی زود بزرگ نشو جان مادر!!!!

آرام آرام پیش برو گلم .آنجا که عمر وزن می گیرد دنیا به قدری سبک می شود که هیچ هیجانی برای پیمودنش نخواهی داشت.

ان سوی سن و سال خبری نیست.کودکی کن ..از ته دل بخند به اداهای ما که برای خنداندنت دلقک می شویم...بزرگ که شدی از نگاه دلقک ها گریه ات می گیرد می دانم....

عزیزترینم ...اهورا ..من مادرت هستم.هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد ..من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بی خوابی های شبانه را...تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت...تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات می تواند معجزه زندگی دوباره ام باشد.من نه بهشت می خواهم نه آسمان و نه زمین...

بهشت من ، زمین من و زندگی ام نفس های آرام کودکی توست...

 

کودکم...1500 روزه شدنت مبارک!!!

 

 

1500 روزه شدنت مبارک

 

1500 روزه شدنت مبارک!!!

 

1500 روزه شدنت مبارک!!!

 

1500 روزه شدنت مبارک!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)