اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

رنگ آمیزی...

1396/5/4 18:30
نویسنده : نرگس
331 بازدید
اشتراک گذاری

اهورا جان...

علاقمندی این روزهایت رنگ آمیزی کتاب های نقاشی ست و من هر روز عاشقانه دست های کوچکت را می نگرم که تند تند بر روی کتاب نقاشی رنگ می ریزد...

آرام جانم ...

نمی دانی از این کارهایت چطور به خودم می بالم !!!گویی که فرزند من در حال انجام سخت ترین کار دنیاست!!

باش... همیشه باش...

سالم...شاداب ...هنرمند و با علاقه

برای من باش...

برای بابا...

و برای دلخوشی زندگی مان...

 

رنگ آمیزی

 

رنگ آمیزی

 

رنگ آمیزی

 

برایت آرزو دارم
که نورِ نازکِ قَلبتْ …به تاریکی نیامیزَد.
که چِشمانَت…به زیبایی بِبینَد زِندِگی ها را.
چوباران …آبی وزیبا
بِباری شادمانه… روی گردِغم
به دور از دل گرفتن ها.
برایت آرزو دارم
بھ تَنهایی نیالاید
خدا این قلب پاکت را
و همواره به دستانت بیاویزد
چراغِ راه خوشبختی .
بدانی آنچه را اینک نمی دانی.
برایت آرزو دارم
سعادت را……طراوت را
بهشت را...
بهترین ُبهترین ها را
عزیزه روزهای من
خدارا می دهم سوگند
نگه دارد تو را هر دم برای من...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)