اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

آرزویی برای تو ...

1396/5/11 22:27
نویسنده : نرگس
248 بازدید
اشتراک گذاری

یکتا پسرم ؛

برایت رویاهایی آرزو می کنم تمام نشدنی ...

و آرزوهایی پرشور!!

که از میانشان چند تایی برآورده شود.

برایت آرزو می کنم که فراموش کنی،

چیزهایی را که باید فراموش کنی...

برایت شوق آرزو می کنم...

آرامش آرزو می کنم...

برایت آرزو می کنم که با پرواز پرندگان بیدار شوی ،و با خنده ی کودکان !!!

برایت آرزو می کنم که دوام بیاوری در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار !!!

مهم تر از همه...

برایت آرزو می کنم،

که خودت باشی همیشه...

خود خودت...اهورای من!!!

 

پارک ملت

 

پارک ملت

 

پارک ملت

 

پارک ملت

 

پارک ملت

 

پارک ملت

 

پارک ملت

 

پارک ملت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)