اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تو باید باشی...

1396/5/20 22:59
نویسنده : نرگس
466 بازدید
اشتراک گذاری

تو باید باشی ...

تا صبح ، به خیر شود!!!

آفتاب در آسمان همه هست...

و روشنایی در روز...

تو باید باشی...

تا دلم گرم شود...

و چشمانم روشن !!!

روزهایت نیکو  پسرک مه رویم...

 

تو باید باشی...

 

تو باید باشی...

 

تو باید باشی...

 

تو باید باشی...

 

تو باید باشی...

 

تو باید باشی...

 

تو باید باشی...

 

تو باید باشی...

 

تو باید باشی...

 

روزی که به دنیا آمدی ، سر و دل به تو دادم...

و اکنون تمام آن چیزی که درباره ی تو در سرم هست ،

ده ها کتاب می شود!!!

اما؛

تمام چیزی که در دل دارم، تنها دو کلمه است...

«دوستت دارم»

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)