اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

باغ و گلستان منی...

1396/5/29 0:11
نویسنده : نرگس
417 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم روشنی نور دو چشمان منی

 بهترین هدیه ای از جانب یزدان منی

پسرم تاج سرم ای که تویی مونس تنهایی من

 روح من، جان من و شادی دوران منی

پسرم لحظه میلاد تو هرگز نرود از یادم

غنچه نو رس من ، باغ و گلستان منی

 

باغ و گلستان منی

 

باغ و گلستان منی

 

باغ و گلستان منی

 

باغ و گلستان منی

 

باغ و گلستان منی

 

باغ و گلستان منی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

4.198947
5 آبان 96 9:13
4.739666----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir حتما اين را بخوانيد سايت ها و وبلاک هاي ايراني مطالبي که در سايت قرار مي دهند يا کپي شده سايت هاي ديگه هستند يا اينکه جوک وچيستان قرار مي دهند اگه مي خواهيد يک سايت متفاوت رو ببينيد به وبسايت يکتا فايل بياييد تمامي فايل هاي يکتا فايل اختصاص يکتا فايل هستند وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir/ منتظرت در يکتا فايل هستم ----3.749601