اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

روزت مبارک کودکم.

1396/7/16 16:44
نویسنده : نرگس
682 بازدید
اشتراک گذاری

گر نباشید نه پدری هست که محکم و استوار باشد مثل کوه...

و نه مادری که بهشت زیر پاهایش باشد...

جهان بدون معصومیت و کودکانه هایتان جای دلگیر و بی رحمی ست!!!

 خدا را شکر که هستید تا روزی جهان به نامتان باشد.

روزت مبارک کودکم...

 

روزت مبارک

 

روزت مبارک

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

عاطفه
9 آبان 96 23:27
نرگس مهربونم ممنونم از پیامت. انشالله به دعای شما منم هرچه زودتر امیرپارسای نازنینم و میبینم.
بارها با گذاشتن هر پست جدیدت سراغ وبلاگت اومدم و در سکوت به تماشای صورت آقامنشانه و مثل ماه اهورای عزیزم نشیتم و گاه در پست های قدیمی تر با چهره کودکانه قبلش مقایسش کردم.
خوشحالم که هنوزم بیادمونید و تمنا دارم دعاگومون باشید و صورت زیبای پسرم اهورا رو ببوسید😘😍
نرگس
پاسخ
قربونت برم عاطفه جونم . انشالله هر چه زودتر پسر گلت و پادشاه خونه تو ببینی . به خدا همیشه به یادتم . 
مامان الهه مامان الهه
16 اسفند 96 23:09
سلام نرگس جان
مدتها بود به نی نی وبلاگ سر نزده بودم امشب پس از مدتها اومدم. ماشالله به جون اهورای نازنینم، مردی شده واسه خودش. خدا حفظش کنه.
نرگس
پاسخ
کجایین شما؟!چرا نیستین الهه جون؟