اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

4 ماه با اهورای نازم...

1392/6/22 11:49
نویسنده : نرگس
758 بازدید
اشتراک گذاری

کاش می دانستی؛

چشم هایم ز شکوفایی عشق تو فقط می خواند...

کاش می دانستی؛

عشق من معجزه نیست!!!!!!!!

عشق من رنگ حقیقت دارد!!

اشک هایم به تمنای نگاه تو فقط می بارد...

کاش می دانستی؛

♥ تو فقط مال منی ♥

تو فقط مال همین قلب پر احساس منی...

شب من با تو سحر خواهد شد...

تو نمی دانی من،

چقدر عشق تو را می خواهم!!

تو صدا کن من را

که پر از رویش یک یاس شوم!!

تو بخوان تا همه احساس شوم.

باز هم این همه عشق

این همه عشق برای دل تو ناچیز است!

آسمان را به زمین وصل کنم؟؟؟

یا زمین را همه لبریز ز سرسبزی یک فصل کنم؟؟!

من به اعجاز دو چشمان تو ایمان دارم...

به خدا گر تو نباشی،

بی تو من یک بغل احساس پریشان دارم...

 

اهورا در 121 روزگی

 

اهورا در 121 روزگی

 

اهورا در 121 روزگی

 

اهورای من...

4 ماه است که لحظه لحظه با منی...

4 هزار آرزوی زیبا برایت دارم...

عزیزتر از جانم...چهارمین ماهگرد زمینی شدنت مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

نگاری
19 شهریور 92 18:10
4 ماهگیت مبارک گل پسر


ممنونم خاله نگاری
مامان آرتین
19 شهریور 92 18:55
4 ماهگیت مبارک عسلم


مرسی خاله جونم!!!!!!!دلم برا تون تنگ شده بود.بوووووووووووووووووووووووووووووووس
مرجان مامان آران
19 شهریور 92 21:10
4 ماهگیت مبارک خوشگللللللل


ممنون خاله...سر زدم.پس پست جدید کو؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
مامانه پارسا
19 شهریور 92 23:22
4 ماهگی ناناسی مبارک باشه ایشالا بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس


ممنون خاله جون.بوس برا پارسای با نمک
حسین
20 شهریور 92 1:02
__________@@@@@@ @@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@ _____________________@ _____________________@ _____________________@ ______________________@____@@@ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________
نرگس
پاسخ
مامان تنها
20 شهریور 92 8:41
سلام نرگس جوووونم
مرسی دوستم که یادمی
خوبم خدا رو شکر
نگرانم نگرانم نگرانم


چی شده ؟؟؟!!!نکنه اتفاقی افتاده!!!!!!!خبر بده...منم نگران شدم!!
مامان تنها
20 شهریور 92 8:42
اهورا جونم 4 ماهگیت مبارک عزیزم



ممنون خاله ی مهربون
مامان تنها
20 شهریور 92 8:42
نرگس
پاسخ
مامان آیسا
20 شهریور 92 9:08
4 mahegit mobarak azizam


مرسی خاله جونم.
مامان برديا
20 شهریور 92 9:51
مرد شدي ديگه عزيزم. چهار اهگيت مبارك


ممنون از لطف شما...
مامانی امیر صادق
20 شهریور 92 9:54
اهورا جــــــــــــــــووووون 4 ماهگیت مبارک عزیــــــــــــرم


ممنون خاله جونی
♥ مامی ملودی جون ♥
20 شهریور 92 10:38
مبارک باشه عزیزم انشا الله جشن تولدت و تبریک بگیم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم...
مامان روشا
20 شهریور 92 10:58
گل پسر 4 ماهگیت مبارک.انشااله 1440 ماهگیت عزیزم


ممنون خاله جونی
مامان بردیا شیطون
20 شهریور 92 11:23
قربونت برم الانه که یه لقمه چپت کنم
مامانی این عکسا رو نزار
اگه پسرتو خوردیم نگی چرا ها..........
قربونش برم
4ماهگیت مبارک


1000تاواسهپسر اهورا جوووووون


قربون تو خاله ی با محبت ...
مامان مهسا
20 شهریور 92 13:59
سلام ما اپیم ومنتظر
نرگس
پاسخ
الآن میام عزیزم...
بهار
20 شهریور 92 16:27
قربونش برم هر چی بزرگتر میشه خوشگل تر میشه ماشالا.
یه مــــــــاچ گنــــــــــــــــــــده از لپای خوشگلش.


یه ماچ گنده هم از طرف اهورا و مامان از صورت ماه خاله بهار
مامان نورا
20 شهریور 92 19:44
ماشاله اهوراجونی
ممنون که به ماسرزدی مامان اهوراجان


دلم برا نورا کوچولو تنگ شده بود آخه!!!!!!
مامان زری
20 شهریور 92 22:26
چهار ماهگیت مبارک گل من


ممنون خاله جونم.
علی
21 شهریور 92 2:31
راستی جداکننده خیلی گذاشتم یک نگاهی میکردی خواهر خوبم


بله...خوب که گشتم پیدا کردم.ممنون به خاطر وبلاگ قشنگتون
متین
21 شهریور 92 14:15
داداسی چال ماهدیت مبالت دیده بجد سودیا !


مرسی...متین جونم شما هم چهلمت مبارک داداش
مامان ارشیا
21 شهریور 92 14:32
سلام اهورا جونم
دیگه واسه خودت مردی شدی.
به مامانت بگو این عکس های خوشکل چه جوری درست می کنه به ما هم یاد بده. لطفاً


اختیار دارین عزیزم...اومدم وبلاگتون و آدرس و گذاشتم.اگه اشکالی داشتی من در خدمتتم.
مامان ارشیا
22 شهریور 92 11:21
چه عکس های خوشکلی .
ممنون می شم به من یاد بدید.


آدرس و گذاشتم تو وبلاگ تون اگه مشکل داشتین خبرم کنید
متین
23 شهریور 92 13:32
مامانی نمیخوای نی نی جونی قالب با عکس خودش داشته باشه ؟ اگه میخوای تو پیوند های من ادرسش هست (قالبای اجی جونی برای نی نی ها)


چرا عزیزم...باشه نگاه می کنم
خاله ژاله
26 مهر 92 20:02
زنده باشي و سلامت پسر كوچولو


ممنون خاله جونم
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 16:46
4 ماهگید مبارک.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.