اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

سال 1397 مبارک.

1397/1/1 17:36
نویسنده : نرگس
373 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه به تو
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تو...
پسرک عزیزم...سال نو مبارک.برایت بهترین ها را از خداوند خواهانم...❤️

 

( اهورا جونم ، امسال به خاطر حال پدرجون و روحیه ی مادرجون ، تصمیم گرفتیم لحظه ی تحویل سال خونه ی اونا باشیم . انشالله که هر چه زودتر حال پدرجون خوب بشه.)

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (5)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
24 فروردین 98 19:02
چه عکسهای خوشگلی خدا حفظش کنه
نرگس
پاسخ
با چشمای قشنگ تون می بینید . 
عمه فروغعمه فروغ
24 فروردین 98 23:12
چه گل پسر نازنینی😘
خدا حفظش کنه
نرگس
پاسخ
ممنون دوست عزیز...
فتانه مامان طاها فتانه مامان طاها
25 فروردین 98 5:46
 چقدر پسرتان زیباست خدا برایتان حفظش کنه
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم.
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
25 فروردین 98 8:25
😘😘😘😘😘
نرگس
پاسخ
🌹❤️
مامان صدرامامان صدرا
29 فروردین 98 21:38
سال خوبی داشته باشین🌼🌹🌸🌼🌹🌸
نرگس
پاسخ
الهی برا همه سال خوبی باشه . هم چنین شما دوست نازنینم😍