اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

این روزها...

1397/5/14 18:04
نویسنده : نرگس
225 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم روزها یکی پس از دیگری به سرعت برق و باد می آیند و می روند... این روزها دلتنگ گذشته شده ام...دلتنگِ نوزادی ات، چهار دست و پا رفتنت ، ایستادن و زمین خوردنت،دندان درآوردنت...حرف زدنت !!!

این روزها با دقت بیشتری نگاهت می کنم و سعی ام این است که تمام جزئیات صورت و دست و پاهایت و حتی بند بند انگشتانت را در خاطرم حک کنم .چرا که می دانم تا چشم باز کنم روزی می رسد که به جای این دست های کوچک که به راحتی در دستم جای می گیرند ، دست قوی و مردانه ای را خواهم دید که دستانم راحت در آنها جا می شوند...

اهورای من...

این روزها حال و هوای نوزادی ات را کرده ام و روزی می رسد که دلتنگ همین روزها می شوم...چقدر این روزها شیرین و زیبایند...تمام ساعت های روز را باهمیم ...از صبح تا شب در کنار هم ...تو مادرت را از همه بیشتر دوست می داری و

من...

من هر دم به عشق تو نفس می کشم و در هر نفس می گویم ...

خدایا شکرت...این روزها چقدر خوشبختم...

 

( کوه ، 97/4/18 )

 

 

 

 

سینما ( 97/4/22 )

 

 

گردشگاه عینالی ( 97/4/25 )

 

 

 

شهربازی ایل گلی ( 97/4/29 )

 

 

 

 

 

بناب ( 97/5/2 )

 

شهربازی با امیرحسین ( 97/5/13 )

 

 

اهورایم ؛ لبخند که می زنی

چنان شیفته ام می کنی

 که بهار را با مهربانی ات تاخت می زنم

و باز هم پیروزم !!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)