اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

لحاف ِ خاطرات!

1397/5/23 14:07
نویسنده : نرگس
251 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینِ مامان ، اهورا ؛

تمام کمد ها و کشوهای اتاقت پر شده بود از لباس... لباسهای نو و کهنه ... لباسهایی که دیگه اندازه ات نمی شد ... لباسهایی که شاید فقط یک بار پوشیده بودی و البته لباسهایی که خیلی خیلی ازشون استفاده کرده بودی.

نمی دونستم باید چی کارشون کنم. نه دلم میومد دورشون بندازم ، نه دلم میومد به کسی ببخشمشون. آخه از هر کدوم یه دنیا خاطره داشتیم...دلم می خواست همه شون و نگه دارم... ولی غیر ممکن بود !!خلاصه بعد از مدت ها فکر کردن و جابجایی بیهوده بالاخره تصمیم گرفتم لباسایی که خیلی نو هستن و ببخشم... و بعضی از لباسایی که خیلی دوست داشتم و برات نگه دارم و اما در مورد لباسایی که خیلی تنت کرده بودی...

همه شون و مربع مربع بریدم و با کمک مادرجون یه لحاف برات درست کردیم... خودت و نمی دونم ولی من و بابا عاشق این لحافیم. وقتی اون و روت می کشیم و تو خوابی احساس می کنیم همون لباس تنته و یاد دو سه سالگیت می افتیم...اسم لحافتو گذاشتم لحاف ِ خاطرات. شاید تو یادت نیاد ولی برا من و بابا دونه دونه ی مربع ها خاطره ست...

خیلی دوستت دارم پسرم...

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 اردیبهشت 98 14:33
وای چه خوشگل شده 😍
نرگس
پاسخ
با چشمای خوشگلت میبینی مبینا جون...
مهرآرامهرآرا
30 اردیبهشت 98 14:57
چه باحال👍
نرگس
پاسخ
😘
مامان مهلامامان مهلا
30 اردیبهشت 98 15:46
چه خلاق !
چه با سلیقه!
احسنت به شما و مادرتون که همچین کاری کردین!👌
زودتر این پستو میذاشتین تا ما هم ایده بگیریم😉😁
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز...

30 اردیبهشت 98 16:05
👌👌👌
نرگس
پاسخ
😘
بابا امیر
3 خرداد 98 2:02
پسرم وقتی این لحاف رو میبینم فک میکنم سوار قطار زمان کودکیت شدم❤
نرگس
پاسخ
عزیزم... 🤩