اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تو تکرار نمی شوی...

1397/6/28 14:56
نویسنده : نرگس
293 بازدید
اشتراک گذاری

"از من نپرس چقدر دوستت دارم"

اينجا ، در قلب من حد و مرزي براي حضور تو نيست...

 

 

به من نگو که چگونه اینقدر به تو وابسته ام!!!

مگر ماهي بيرون از آب ميتواند نفس بکشد؟!!

مگر مي شود هوا را از زندگيم برداري و من زنده بمانم؟!!

 

 

اهورایم... یکتا فرزندم...

نگاهت را از چشمم برندار !

مرا از من نگير... !!!

که 5 سال است در هوای تو نفس میکشم...

 

 

ﺧﻮﺍﺳﺘﻨﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻧﯽ ﻧﯿﺴﺖ . . .

ﺧﻮﺍﺳﺘﻨﯽ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮﯼ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ . . .

 

 

“ ﺗﻮ ” ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﯼ ،

ﺍﯾﻦ ﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ !

ﻧﻔﺴﻢ ﺷﺎﯾﺪ ﺩﻟﯿﻞِ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﻢ ﺑﺎﺷﺪ

ﻭﻟﯽ ﺑﯽ ﺷﮏ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﻟﯿﻞِ ﻫﻤﯿﻦ ﻧﻔﺴﯽ . . .

 

 

ﻣــﯽ ﺩاﻧـﯽ؟!؟

ﺍﺯ ﺗﻤــاﻡ ﺩﻧـﯿﺎ . . .

ﯾـﮏ ﻧﻔــﺮ ﻫﺴـــﺖ . . .

که ﻣـﯽ ﺧﻮﺍﻫــﻢ برایش بمیرم...

و او ، تو هستی اهورایم...

 

 

ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍﺣﺖ . . .

اﯾﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎ ، ﺍﯾﻦ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻫﺎ . . .

زرق و برق دنیا و همه زیباییها

ﻫﯿﭻ ﮐَﺲ ﻭ ﻫﯿﭻ ﮐﺪﺍﻡ . . .

عشقم ﺑﻪ “ ﺗﻮ ” ﺭﺍ ﺳﺴﺖ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ . . .

 

 

" دوستت دارم " . . .

پسندها (1)

نظرات (0)