اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

دوچرخه بدون چرخ کمکی!!!

1397/6/30 15:16
نویسنده : نرگس
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

اهورایم...

می دانی چه موقع از روی دوچرخه می افتی؟
زمانی که رکاب زدن را فراموش کنی ،
زندگی نیز اینگونه است ....

 

 

از وقتی دوچرخه ات را خریدیم ، یعنی درست از روز تولد 4 سالگی ات ، با کمک دو چرخ ِکوچک، دوچرخه سواری می کردی و امروز توی حیاط خانه ی مادربزرگ ، وقتی که ما مشغول پختن رب گوجه فرنگی امسال بودیم ، به کمک حسین ِ مهربان ، دوچرخه سواری بدون چرخ کمکی را یاد گرفتی...

چقدر زود ...

چقدر غیر منتظره...

شوکه شدم وقتی دیدم با سرعت از کنارمان رد شدی و فریاد زدی مامان خودم دارم می رما!!!!

حسین جان ممنونم که مثل یک عمو یا یک دایی به اهورا محبت می کنی... اهورا دایی یا عمو ندارد ولی تو را دارد که به همان اندازه دوستش داری و دوستت دارد...

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (1)

بابا امیر
3 خرداد 98 1:59
پسرکم  از خدا میخوام که چرخ روزگارت به کامت بچرخه❤
نرگس
پاسخ
با بودن تو بابای مهربون...