اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

دوستان صمیمی...

1397/10/24 17:29
نویسنده : نرگس
228 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم اهورا ؛

چقدر زود دوست صمیمی پیدا کردی و چقدر زود نسبت به نشستن همیشگی در کنار آنها عادت کردی...تمام تعریف های این روزهایت پر است از اسم سبحان و آرین. چقدر دوست دارم این دلبری هایت را ؛ وقتی از کارهایتان از مدرسه می گویی . دوست دارم همان لحظه بپرم و محکم در آغوشت بکشم و محکم تر ببوسمت ، اما تو با آن لبهای کوچکت تند تند تعریف می کنی و نمی توانم صحبتت را قطع کنم... اسم فامیل سبحان " لالی " ست که تو به اشتباه عالی می گویی... مدام ...سبحان عالی این طور ، سبحان عالی آنطور...!

من قربان تو و دوست های صمیمی ات ... من قربان سبحان عالی گفتنت ... من قربان شیرین زبانی هایت... یکی یکدانه ی من ... اهورا!

 

 

 

 

وقتی آرین غایب است...

وقتی سبحان غایب است...

انجام آزمایش درس علوم...

و نقاشی پسرکم روی دیوار کلاس...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مبینا
23 خرداد 98 21:24
اهورای عزیزم ایشاللا جشن فارغ التحصیلیت بیایم کنارت وبا افتخار تشویقت کنیم😍💋
نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم... انشالله قبولی تو کنکور برای تو خواهر مهربونم...