اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

عکس روز جمعه ...

1392/6/30 17:14
نویسنده : نرگس
1,231 بازدید
اشتراک گذاری

مامان نرگس ، لطفا" یه عکس از من می گیری؟؟!!لبخند

 

عکس میگیری مامان؟

 

ببین چقدر آقا یونه نشستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نیشخندنیشخندنیشخند

 

آقایونه

 

آره؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجب

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!هورا

 

هورا

 

اینم یه عکس خوشگل از یه آقای خوشتیپ!!از خود راضی

 

آقا خوشتیپ

مامان:چه فیگوری هم گرفته وروجک!!!!!!!!ابرو

 

مامان جون!!!یه عکسم با این خانوم ازم میگیری؟؟!!!زبان

 

بازم عکس

 

میگیره...نیشخند خب چشماتو باز کن به مامان نگاه کن!!!!!!!!!!!خنثی

 

چشماتو باز کن

 

آماده ایم مامان جون...عکس بگیر!!!!!!!!!!!!!لبخند

 

خوشگل من اهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان امیررضا
30 شهریور 92 18:01
وای وای پسر خوشتیپو.....
چشماشو.....
خانوم عروسکه اخرشم چشماشو باز نکرد.......



آره خاله...خوابیده بود آخه!!!!!!!!!!!
مامان امیررضا
30 شهریور 92 18:06
عزیزم ما شما رو لینک کردیم...
خوشحال میشم شما هم ما رو لینک کنین......منتظر حضور گرمتون هستیم....
amirsz.niniweblog.com


ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم.
هدیه خداوند
30 شهریور 92 18:15
سلام وای خدای من گل پسرت از پسر من پنج روز کوچیکتره دوست دارم با هم تبادل لینک داشته باشیم[چشمdararezoye1.niniweblog.comک]
بابا محمد
30 شهریور 92 18:27
پسری دارم شاه نداره تو خوشملی همتا نداره به کس کسونش نمیدم به همه کسونش نمیدم ماشالله به چشمو ابروش عروسکش نشسته پهلوش







نظرای بابا بیستن به خدا!!!!!!!!!!!!!!!قربون اون ذوق هنریت برم من.
مامان آنيتا
30 شهریور 92 19:03
سلام ماشاالله چه پسر نازي داريد


ممنون گلم.
مامان آرتین
30 شهریور 92 20:16
عجب پسمل خوش تیپی


مامان شهراد
31 شهریور 92 8:52



مامان اهورا
31 شهریور 92 9:17
عزززززززززززيز دلم هزار ماشاله واقعا شبيه عروسكه ولي خوشگل تر


به نظر من هر کی اسمش اهوراست ماهه!!!
شما چی فکر می کنی؟
موافقی آیا؟؟!!
مامانی امیر صادق
31 شهریور 92 10:09
مامان نرگس
31 شهریور 92 10:17
وای وای چه نازنین پسریه اهورااااااااااااااا

چه عکسهای قشنگی


ممنون خاله جونم.
مامان نسرین
31 شهریور 92 10:34
پسمل خوشمل من تو زیباتر از انی که بتوان تورا توصیف کرد


و شما هم همربان تر از آنکچه که بتوان به زبان آورد!!!!!!!!!!!!!!
قالبهای کودک من با عکس های کودک شما
31 شهریور 92 10:49
سلام گلم من همون روز جوابتونو دادم

آره ریدن دست طراحیه عکسای خونگی وقت زیاد میبره...

اگه امروز نرفتم تهران تا امشب تمومش میکنم اگه رفتمم ایشاا.. 3 روز دیگه برمیگردم درخدمتم


باشه گلم منتظرم.
مامان سلنا
31 شهریور 92 12:15
ماشاءالله
اميدوارم با لينك كردن وبلاگ ها ،
دوستاي خوبي واسه هم بشن سلنا جون و اهورا خان


بله...حتما" همینطوره!
مامان امین
31 شهریور 92 13:17
وای وای از الان آخه؟زود نیست خاله خانمی شکار لحظه هات عاااااااالین.


ممنون.لطف داری شما
مامان رها
31 شهریور 92 13:35
خیلی پسر نازیه!انشالله خدا برات نگهش داره.


ممنون عزیز دلم
قالبهای کودک من با عکس های کودک شما
31 شهریور 92 14:03
مامان اهورا جان
خواستم یادآوری کنم فقط 2 تا عکساتونو میشد بالا کار کرد
بیشتر نمیشه


مشکلی نیست عزیزم.ممنون
بهار
31 شهریور 92 19:57

زبونشو.
روز به روز خوشگل تر میشه ماشالا.



بهار آخه چرا داری میری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!من دلتنگ میشم برات بخدا!!!با اینکه ما دوستای وبلاگی اصلا" هم و ندیدیم ولی یه حس نزدیک داریم.اینطور نیست؟؟!!
از راه دور می بوسمت عزیز دلم.
الهه مامان امیر محمد
31 شهریور 92 22:56
جانم اهورا چه بامزه نشستی خاله. خودتم عروسکی به خدا.


ممنون خاله ی مهربونم
مریم
1 مهر 92 16:29
خیلی ماهی عزیزم


خاله زهرا
2 مهر 92 12:35
نرگس جون خیلی خوب شکار لحظه میکنی...خیلی خوب هم زیرشون می نویسی!


شما لطف داری نازم.
خاله هدی مامان پارسا
3 مهر 92 9:27
مبارکه ایشاله به پای هم پیر شین


مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 16:41
قربون آقایونه نشستنت برم من...
نرگس
پاسخ
مامان بردیا شیطون
12 آذر 92 14:54
ای جانم ماشالا به این گل پسر ..... هر روز خوش تیپ تر میشی ماشالا ....... یه دونه ای پس حسابی خوش گذشته....
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونی...
مامان بردیا شیطون
12 آذر 92 14:57
نرگس جون
نرگس
پاسخ
مامان بردیا شیطون
12 آذر 92 15:46
این عکس تقدیم به اهورا جون http://www.scrapee.net/uploaded/scrapeenet_cropper_201312031207114j8dsT.jpg
نرگس
پاسخ
ممنون...خیلی زیبا بود...