اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

واکسن 6 سالگی اهورا!

1398/5/9 20:55
نویسنده : نرگس
2,123 بازدید
اشتراک گذاری

تا شش سال قبل هفته ای حداقل دو فیلم میدیدم...

دنبال کتابهای جدید بودم.
به تمام کارهایم می رسیدم...
سر ِساعت میخوابیدم، به موقع بیدار میشدم.

هر وقت دلم میخواست یک لیوان چای برای خودم درست میکردم و می نشستم کتاب می خواندم .

در ماشین فقط به موسیقی مورد علاقه ام گوش میدادم...
شب تصمیم میگرفتم و صبح اجرا میکردم.

الان که نگاه میکنم می بینم تعداد فیلم هایی که در این شش سال دیده ام به تعداد انگشتان دستم است!!!

 اما سیزده بار باب اسفنجی آشپز میشود را دیده ام.!
اگر روزی پلنگ صورتی نبینم روزم شب نمی شود.!

آنقدرکتابهای حسنی نگو بلا بگو را خوانده ام که حفظ شده ام.

شب با هزار دردسر تصمیم میگیرم و تا آخر هفته هنوز اجرا نشده.
مشغله هایم هزار برابر شده ...

اما نیمه های شب که ناخود آگاه بیدار می شوم،
تا کنار نرفتن پتو از روی « تو » را چک کنم...

صدای نفسهایت به من می گوید همه اینها در دو کلمه خلاصه می شود : « لذت مادرانه»

و از خدای بزرگ و مهربان می خواهم این لذت عظیم را از هیچ زنی دریغ نکند.

اهورای نازِ من...کم کم داریم مقدمات رفتنت و به کلاس اول می چینیم و اولین گام سنجش بینایی و زدن واکسن 6 سالگی بود. خیلی نگران واکسنت بودم. چون اینقدر از آمپول می ترسی که قابل وصف نیست. موقع زدن آمپول چنان داد و فریادی راه میندازی و چنان گریه ای می کنی که من و بابا بیشتر از این می ترسیم که خدای نکرده با زدن آمپول حالت شوک به تو دست نده !!!

اما خدا رو شکر خیلی آروم و بدون گریه و داد و فریاد واکسنت و زدی.آفرین پسرم...پس دیگه بزرگ و آقا شدی قربونت برم.روز اول و تب کردی و دو سه روز هم جای واکسنت حساس و دردناک شده بود...اما خیلی خوب تحمل کردی گل پسرم.

 

نظرات (25)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
17 مرداد 98 22:09
آفرین به تو پسر شجاع  کلاس اولی .🌸
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.😀

17 مرداد 98 22:48
💕💕
نرگس
پاسخ
❤️
طاهرهطاهره
18 مرداد 98 2:51
آفرین گل پسر
نرگس
پاسخ
مرسی عزیز🌹
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 مرداد 98 7:16
بزرگ شدنت مبارک اهوراجان😙😙❤❤
نرگس
پاسخ
ممنون مبینا جون . 

18 مرداد 98 9:35
واکسن شش سالگیش مبارک ، آفرین به این گل پسر شجاع 😘❤️👏👏
نرگس
پاسخ
مرسی ... شما لطف دارین.
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
18 مرداد 98 11:37
چه مامان مهربونی خدا هم شما و هم گل پسرتون رو حفظ کنه
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم. لطف داری.
千.𝓏千.𝓏
18 مرداد 98 11:37
موفق باشی گل پسر . 
نرگس
پاسخ
مرسی یلدا جان😘
مامان صدرامامان صدرا
18 مرداد 98 15:15
افرین اهورا جان❤👍
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون😘

18 مرداد 98 17:11
افرین پسر شجاع من موقع واکسنم کلی گریه کردم😅
نرگس
پاسخ
عزیزم...😅
البته حسین جان من دیگه پیش اهورا اعتراف نمی کنم... ولی خودمم خیلی از آمپول می ترسم😐
بابای ریحانه و حلمابابای ریحانه و حلما
19 مرداد 98 9:23
افرین گل پسر
نرگس
پاسخ
ممنون عمو جون...😊
مامان عفیفهمامان عفیفه
20 مرداد 98 1:33
دست گل پسر چطوره؟ 
نرگس
پاسخ
خوبه . خدا رو شکر  ... دو سه روز فقط درد داشت . الآن هم که کلا ورمش خوابیده.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 مرداد 98 3:30
مبارک باشه بزرگ شدی گل پسری
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون😉
معصومه باروئیمعصومه باروئی
21 مرداد 98 9:55
عزیزم کلاس اولی شدنش مبارک 😘 آفرین به این گل پسر شجاع 👏👏👏👏👏👏👏
نرگس
پاسخ
ممنون معصومه جون. دختر مهربون.😘
مامان منيرمامان منير
22 مرداد 98 11:21
ان شا ا... همیشه سر بلند و شاد باشید کنار هم 
نرگس
پاسخ
ممنونم از این دعای زیبا تون . همچنین شما در کنار خانواده تون.❤
mahsamahsa
22 مرداد 98 20:53
ای جان چقدرم مظلوم و معصوم خدا انشالله حفظش کنه💐
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز... انشالله خدا همه ی بچه ها رو حفظ کنه.😘
مامان زهرهمامان زهره
23 مرداد 98 8:14
عزیزم کلاس اولی شدنش مبارک 😘 آفرین به این گل پسر شجاع 👏👏
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم خاله زهره ی مهربون 😊
سحرمامی آرتینسحرمامی آرتین
23 مرداد 98 9:46
دقیقامنم مثل شمام منم همه ی قسمتهای مینیونها،مستربین،پلنگ صورتی،ماشاومیشا وکلی کارتون دیگه روحفظم 😁خداگلپسرتوحفظ کنه انشاالله تومراحل زندگیش موفق باشه.
نرگس
پاسخ
آخه یه کارتون و هزار بار می بینن ... خدا آرتین جان و هم برای شما حفظ کنه عزیزم.
عمه فروغعمه فروغ
23 مرداد 98 12:12
نگاه معصوم و گیرایی داره گل پسرتون،خدا حفظش کنه براتون😘
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم عمه فروغ جون. شما لطف بسیار دارین. 
مامان نرگسمامان نرگس
23 مرداد 98 14:46
عزیزم کلاس اولی شدنش مبارک 😘 آفرین به این گل پسر شجاع 👏👏
 
نرگس
پاسخ
ممنون از لطف تون خاله ی مهربون. 😀
مامان امیرعلی و سجاد و محمدمامان امیرعلی و سجاد و محمد
24 مرداد 98 14:29
واکسن شش سالگیش مبارک 😘
نرگس
پاسخ
ممنونم عزیز دلم.😘😘😘😘

24 مرداد 98 16:30
خدا حفظش کنه😘واکسن شش سالگیش هم مبارک باشه 😘
نرگس
پاسخ
ممنونم عزیز. خدا بچه های گل شما رو هم در پناه خودش حفظ کنه انشالله.
مامان نعیمه و بابا ابوالفضلمامان نعیمه و بابا ابوالفضل
2 شهریور 98 22:15
واکسن شش سالگیش مبارک😘
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون...😘😘😘😘
مامان نسرین
9 شهریور 98 15:58
اهورای مهربان ودوست داشتنی ام خداروشکر که واکسن 6سالگی ات روزدی ووارد مرحله بعدی زندگیت میشی امید ان دارم پله های موفقیت رو طی کنی وبه درجات عالی تحصیلی برسی
نرگس
پاسخ
مامان نسرین جانم ممنون ... منم امیدوارم شما هر چه زودتر خوب شی و پیش هم باشیم 😘😘😘
مامان طلامامان طلا
10 شهریور 98 11:37
مامان نرگس عزیز
مرسی که به وب گلدونه های من اومدین
امیدوارم اهورای کلاس اولی مرد بزرگی بشه و همیشه بهش افتخار کنی😍
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم...🤩
مامانمامان
27 شهریور 98 20:06
ای جان چه خوبه که شما هنوز اینجا مینویسید😍
ماشاالله گل پسری چقدر. بزرگ شده😘
همیشه شاد و سلامت باشین
نرگس
پاسخ
سلام عزیزم... ممنون که شما هم هنوز به ما سر می زنید.😘