اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

روز پسر !

1399/1/17 19:18
نویسنده : نرگس
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم عطر نفس‌ های تو طعم عسله...؛

تپش نبض تو آیینه شعر و غزله...؛

پسرم فدات بشم لحظه خندیدن تو،

جانم از شوق پره، روی تو ماه ازله...

روز پسر تو تقویم نیست اهورا جانم ، ولی دو سه سالیه با همکارای پسر دار قرار گذاشتیم که تولد حضرت علی اکبر که روز جوان هم هست و برا خودمون روز پسر در نظر بگیریم ...

پس ...

روزت مبارک پسر من ...خوشگل من ...عشق من !

پسندها (3)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 تیر 99 20:20
چه ایده خوبی! روزت مبارک آقا اهورا
نرگس
پاسخ
ممنون زهرای خوشگلم...
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
4 تیر 99 20:35
اقا اهورای گل روزت مبارک😘😘😘😘
خاله جون خوشحال میشم اگه به وبم سر بزنید
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم ... حتما و با کمال میل بهت سرمی زنم .😉
مامان فاطمهمامان فاطمه
4 تیر 99 22:19
چ ایده ی قشنگی...روزت مبارک عزیزم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون 😘