اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

سیزدهمین سال با هم بودنمان را جشن میگیریم...

1399/2/14 7:49
نویسنده : نرگس
335 بازدید
اشتراک گذاری

مهربان ترین ِ عالم ...

امیر ِ قلبم ...

چقدر خوب ، که هستی !

چه خوب که هوای مرا داری

و چه خوب تر که دوستت دارم !

همیشه باش ؛

من نیاز دارم کسی شبیه به تو را دوست داشته باشم...

من نیاز دارم کسی شبیه به تو دوستم داشته باشد ...

و اینجا فقط تویی که شبیه به تویی ،

فقط تویی که شبیه به تو می خندی و

فقط تویی که شبیه به تو حرف می زنی ...!!!!

13 سال زیبا در کنار هم بودیم ...

آرزو میکنم سالیانِ زیبا را در کنار هم...

و در کنار عزیزترینمان اهورا ...

با دلی شاد ، لبی خندان ، تنی سالم و فارغ از هیاهوی دنیا ...

دوستت دارم و می دانم که دوستم داری !

سالگرد ازدواج مان مبارک🌼

پ . ن . امروز به مناسبت سیزدهمین سالگرد ازدواجمون یه گل خوشگل از گلخونه خریدیم...!

 

پسندها (5)

نظرات (5)


30 تیر 99 10:18
سیزدهمین سالگرد ازدواجتون مبارک
انشالله 313 سال با کلی اتفاق های خوب و خوش و حال خوب در کنار هم به خوشی زندگی کنید
نرگس
پاسخ
خیلی متشکرم حسین جان ، برات دنیا دنیا موفقیت و شادی آرزو می کنم.
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 تیر 99 11:19
سالگرد ازدواجتون مبارک خاله ی قشنگم به پای هم پیرشین❤❤❤❤
نرگس
پاسخ
ممنونم مبینای خوشگلم ، 😘
مامان فاطمهمامان فاطمه
30 تیر 99 11:41
سالروز یکی شدنتون مبارک نرگس و امیرآقای عزیز💖💕💖💕
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم از لطف شما دوست نازنینم.☘️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 تیر 99 12:12
سالگرد ازدواجتون مبارک خاله جون انشاالله همیشه خوشبخت باشین
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم ...😘
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
1 مرداد 99 14:25
مبارک باشه😍🌹🎋🎂
نرگس
پاسخ
مرسی سارا جان.🦋🌹