اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

سالتحصیلی جدید مبارک...

1399/6/15 19:33
نویسنده : نرگس
197 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه به یادت شروع شد؛
یکشنبه دوستت دارم؛
دوشنبه دو بار دوستت دارم؛
سه شنبه سه بار زیر لب؛
چهارشنبه چهار با فریاد؛
پنج شنبه پنج هزاره تا بهشت...
جمعه؛ تمام عشقهای جهان
 مال تو....
کاش هفته بیشتر بود عزیزم...
کاش عددها را تا بی نهایت می شمردم؛
 و می گفتم
دوستت دارم...
دوستت دارم...

اهورای من ، نفسم ، جانم ...

امسال قرار شد بچه های هر کلاس به دو گروه تقسیم بشن و یک روز در میان به مدرسه برن ... و برای جبران عقب ماندگی ها در سال گذشته ، امسال از 15 شهریور مدارس آغاز به کار کنن...

شما هم که امسال به کلاس دوم میری ...!

از چند روز قبل نگران بودیم و پرس و جو میکردیم ، اصلا راضی به رفتنت نبودیم ، به خصوص که حضور بچه ها در مدرسه اختیاری بود ، اما به محض اینکه از سبحان شنیدی که میخواد حضوری بره مدرسه ، کلی گریه کردی که منم حتما باید برم.

بالاخره بعد از مشورت با مدرسه و گرفتن قول برای رعایت تمام جوانب بهداشتی راضی شدیم بری مدرسه !

معلم امسالت خانم رزاقپور هستن ... یه خانم فعال و کوشا ، مخصوصا تو فضای مجازی !

اینم اولین مشقت عزیزکم...

فقط سه روز مدرسه رفتی ، روز سوم که اومدیم دنبالت و ازدحام والدین و دیدیم ، دیگه اجازه ندادیم مدرسه بری ، به خصوص که خانم رزاقپور تدریس روزانه رو کامل تو شاد قرار می دادن ...

چند روز بعد هم دوباره همه ی مدارس غیر حضوری به کارشون ادامه دادن و از خونه با هم درس خوندیم...

پسندها (3)

نظرات (4)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 مرداد 00 20:37
به نی نی وبلاگ خوش برگشتین خاله نرگس گل و مهربون❤
کلی دلتنگتون بودیم ، چقد با دیدن پستتون خوشحال شدم❤
نرگس
پاسخ
سلام مبینای عزیزم ، ممنونم عزیزم ، منم دلتنگتون بودم ...
اتفاقا به وبلاگت سر زدم ، همه ی پست هات رمز داشت و اونی هم که باز بود ، قسمت نظرش قفل بود !!!
پس ما چطوری پستات و ببینیم آخه ؟!
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 مرداد 00 22:49
همیشه موفق باشی آقا اهورا
نرگس
پاسخ
ممنونم زهرای مهربون...
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 مرداد 00 23:22
سلام خاله جونم خیلی ممنون از لطفتون
بله مهربونم به خاطر یه سری دلایل بعد مدتی پست ها رو رمزدار می کنم ، ولی اگه شما بخواین براتون رمز اون پست هایی رو که هم لایک دارن هم کامنت (از اول بدون رمز بودن) رو بر می دارم که بتونید راحت دسترسی داشته باشید🤗
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم ، خوشحال میشم روزمرگی هاتو بخونم...
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 مرداد 00 15:32
رمز ۷ تا از پست ها رو برداشتم می تونید ببینید❤
نرگس
پاسخ
حتما می بینم .🌿