اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

جشن 100 مبارک...

1399/9/14 11:23
نویسنده : نرگس
8,258 بازدید
اشتراک گذاری

 یکی یدونه ی قلبم ؛ اهورا...

امروز تو کتاب ریاضی به عدد 100 رسیدید و با اعداد سه رقمی آشنا شدید. برای خانم معلم تون شعر 100 و خوندی و من فیلم گرفتم و فرستادم .

سلام سلام بچه ها ،چطوره حال شما ؟!

این دو تا نُه بی صدا،نشسته بودن یه جا...

خسته و کوفته بودن...!دنبال یاری بودن...

یکی اومد به اونجا،شاد و زرنگ و زیبا

با هم شدن سه تایی ، یه بسته ی صدتایی

دیگه نبودن تنها ، یکی و ده تا و صدتا

اینم چند نمونه از کارهای دستی که به درخواست معلم خوب تون ، توی خونه و با کمک همدیگه درست کردیم... البته بیشتر کارها رو خودت انجام میدادی و من در حد راهنمایی کمکت کردم.

( کلاژ برگ های پاییزی: جمع آوری برگ و چسبوندنشون کار خودته ، طرح از منه ، گلدون و من قیچی کردم و راهنماییت کردم که برگ ها رو کجاها بچسبونی  )

( کار با نمک : درخت و من کشیدم ، رنگ آمیزی ، چسب کاری و پاشیدن نمک ها با خود ِ قشنگت بوده )

( ساخت اسب با قطعات تانگرام: همه ی کاراشو خودت انجام دادی...)

پسندها (2)

نظرات (3)


11 مرداد 00 11:54
موفق باشی کوچولو 
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم نازنین جان
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 مرداد 00 13:03
آفرین آقا اهورا. انشالله موفق باشی
نرگس
پاسخ
ممنون زهرای عزیزم...😍
آویسا
10 دی 02 16:03
m