اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

شب یلدا ، آرزوهای خوب کنیم...

1399/9/30 13:22
نویسنده : نرگس
196 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب یلداست ، بلندترین شب سال ؛

چشمهايم را می بندم و در ستاره باران این شب زیبا براي يكايك آدمهايي كه به نوعى با من در ارتباطند هزاران آرزوى خوب می کنم...

آرزو میکنم خستگى از تن ها و رنجش از دل هاو كدورت ازخانه ها برود... !

آرزو میکنم غم و درد و بيكارى و فقر و خشم از كوچه ها و خيابان هایمان برود...!

آرزو میکنم جنگ و تبعيض و ظلم و زندان از دنيای مان برود...!

آرزوى صلح می کنم...

آرزوى بخشيدن و بخشيده شدن...

آرزوى صداقت...

آرزوى سر سبزى و بركت...

آرزوى دوست داشتن و دوست داشته شدن...


اهورا جانم ،

تو هم چشم هایت را ببند ،

و در ستاره باران ِ بلند ترین شب ِ سال ، آرزوهاي خوب كن...

یلدایت مبارک پسرم... زمستان قشنگی داشته باشی!

پ.ن : خانم معلم اهورا برای امشب از بچه ها خواست یک شعر از دیوان حافظ رو بخونن و فیلمش رو بفرستن تو گروهِ شاد ... اهورا یوسف گم گشته رو خوند و چه لذتی داشت شنیدن شعر حافظ از دهان اهورای جانم...😊

پسندها (7)

نظرات (4)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 مرداد 00 14:51
انشالله تمام آرزوهای قشنگتون برآورده بشه خاله جون
نرگس
پاسخ
عزیزمی 😘
دکتر شهرزاددکتر شهرزاد
11 مرداد 00 15:54
خدا نگهش داره برات!
نرگس
پاسخ
خیلی ممنون خانم دکتر عزیز.

11 مرداد 00 17:15
در همه ی مراحل زندگی موفق باشی آقا اهورا ❤💟
نرگس
پاسخ
ممنون نازنین جان...
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 مرداد 00 9:53
ای جووون خدا حفظش کنه💛
نرگس
پاسخ
😘